Annons:
Etikettkaraktärerna
Läst 2405 ggr
Loka03
2018-01-17 12:36

Vem är du i Harry Potter?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Vem är ni mest lik i Harry Potter? Jag känner mig som en blandning mellan Albus Dumbledore och Severus Snape. Jag har fått höra att jag är väldigt seriös, läskig(för att jag är svartklädd och ganska osocial), blir ofta dömd innan folk lär känna mig, är lojal och snäll på insidan men har svårt att nå fram till personer. Men samtidigt har jag fått höra att jag är vis, klok, har bra citat-liknande tips till personer som har olika problem, snäll mm. Så, som rubriken lyder så undrar jag vem ni är mest lik i Harry Potter?:)

Are humans real?👽👽👽

Annons:
LottaV
2018-01-17 17:49
#1

Jag var tvungen att tänka ett litet tag först innan jag skrev något men det jag kom fram till är att jag är nog en blandning av Neville och Hermione för att jag är rätt blyg när jag möter nya personer.

Men jag är snabb att förstöra för någon som försöker att vara rolig med ord eller komiska  sakar genom att komma med en rad olika fakta om just det ordet eller saken!

Ett gott skratt förlänger livet

Herveaux
2018-02-06 16:46
#2

Hm… kul tråd! 
Jag skulle säg att jag är en blandning av Luna Lovegood och Remus Lupin. 

Luna: Många tycker jag är lite udda och excentrisk i hur jag tycker och tänker. Jag är något av en konspirationsteoretiker, hade absolut velat läsa the Quibbler! 
I skolan var dom andra inte alltid så snälla men jag var aldrig elak tillbaka. 
Jag värderar vänskap högt och är väldigt lojal mot mina vänner. 

Lupin: Jag har också haft väldigt svårt att acceptera vem och vad jag är (transperson). Jag har blivit och kommer säkert fortsätta att bli diskriminerad och särbehandlad pga vad jag är. Jag har svårt att ta till mig att folk vill vara min vän eller partner. Jag var den blyga och ordentliga i mitt lilla kompisgäng i skolan.


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Loka03
2018-02-06 18:49
#3

#2 Vad kul att du tycker att tråden var rolig!:)

Are humans real?👽👽👽

Author7
2018-02-17 22:37
#4

Jag är nog mest lik Luna Lovegood. Jag är en något av en drömmare , speciell och intelligent. :) Sen enligt Pottermore så hör jag hemma i Ravencaw. 
Jag har alltid känt en stor närhet till henne enda sedan jag läste femteboken. Jag kommer ihåg att jag fantiserade om att spela henne i filmerna innan femte filmen kom. :)

Medarbetare för Days of our lives

PotterheadDuck
2018-08-03 19:42
#5

Jag är något av en blandning mellan Luna Lovegood, Hermione Granger och Ginny Weasley! Folk tycker ofta jag är konstig (för att jag nördar Harry Potter) Folk säger alltid att jag är jättesmart och det stör mig (Tydligen är jag smart enligt folk) Och jag kan sura ordentligt mot otrevliga människor, någon gång slog jag faktiskt till en person för att han var elak mot min vän och rent ut mobbade henne (Därav en Ginny❤️)

Loka03
2018-08-04 18:15
#6

En liten uppdatering haha! Jag har ändrat mig. Jag är nog mest lik Hermione och Luna. För att jag har blivit kallad konstig och har därför ett flertal gånger blivit utan kompisar. Jag har fått höra att jag är ganska smart och får höga betyg, som Hermione. Jag har dessutom samma fluffiga och vågiga stora hår som Hermione, haha!❤

Are humans real?👽👽👽

Annons:
Maleficum
2018-08-17 17:34
#7

Om man kan välja någon i Harry Potter universum men från de nya filmerna så skulle Newt passa perfekt för mig! Har lite svårt för det sociala och älskar djur av alla former!

Annars skulle nog en blandning av Hagrid och Neville passa hyfsat bra.

Instagram: @theblindbunny
http://www.tizzys.n.nu

Erica.ka
2018-09-17 20:32
#8

Jag visste direkt vem jag mest liknar. Jag är en blandning av Harry och Hermione. Jag är en person som kan nästan allt men är en känslomänniska till 100%. Jag känner hela tiden igen mig i Harry och Hermione, men kanske mest i Harry. Jag har varit med om mycket och jag är bara 14 år, allt från mobbning till utfrysning. Och nästan allt som Harry gör skulle jag nog också gjort i den situationen. Men jag känner igen mig i Hermione för att jag är den som alla går till när dom inte fattar. Och jag hör hemma i Gryffindor endligt mig själv och pottermore men många skulle nog säga att jag tillhör Ravenkclaw innan dom lär känna mig.

[Tuulikki]
2018-09-20 07:59
#9

50% Hermione 50% Luna 😁

Loka03
2018-09-20 11:11
#10

#9 Samma här haha!❤️😃

Are humans real?👽👽👽

VeilofElysium
2018-09-20 14:52
#11

50 % Luna 50 % Fred och George x)

Upp till toppen
Annons: