Annons:
Etikettallmänt
Läst 1503 ggr
bitterman
9/2/16, 9:49 PM

Harry Potter Klubb

Hallå där!

Jag har funderat ett tag på om jag ska starta en HP klubb på min skola.  Grejen är bara att jag är yngst och ny på skolan(etta på gymnasiet, funderar dock på att kanske vänta till slutet av ettan eller början av tvåan med det här) och bara känner två personer som gillar HP. Vet dock att det finns några fler på skolan som tycker om HP.  Nu har jag två frågor som jag hoppas kunna få svar på eftersom att jag är rätt "oerfaren" med att starta upp saker och vara huvudansvaring över något.

1. Om ni fick chansen, skulle ni gått med i en Harry Potter klubb? Vad hade ni förväntat er av den isåfall?

2. Vilka aktiviteter skulle vara kul att ha? Jag har några idéer om vad man kan göra(tex fika och prata, spela quidditch, frågesport mm), men skulle gärna behöva flera. 

Om ni har fler idéer, tips på hur jag kan göra eller egna erfarenheter om HP klubbar/föreningar  så får ni gärna skriva det också :) Skulle bli glad om ni svarade/puttade!! Tack på förhand

Annons:
Herveaux
9/5/16, 7:59 PM
#1

Jag tycker det låter som en jätterolig idé! 👍
Perfekt tillfälle att lära känna folk om du är ny också. Om det känns svårt eller överväldigande att sköta det ensam så kanske du klickar med nån som vill dela ansvaret med dig att styra klubben?

1. Absolut! Jag hade förväntat mig att man ska vara lika välkommen oavsett om man "bara" har sett filmerna eller om man är en riktig hardcore HP-nörd.
Att ingen åsikt är rätt eller fel i diskussioner osv. 

2. Diskutera böckerna / filmerna känns givet och där kan ni välja och vraka i vad ni vill hålla fokus på. Frågesport/spel/lekar är alltid kul. Om ni är pyssliga av er så kanske ha DIY-träffar där alla gör samma projekt eller var och en sin egen grej.
Prova på att laga mat och dryck från HP-världen.

Äsch, där tog idéerna slut för nu, återkommer när fler ploppar upp!


// Harley
Sajtvärd Star Stable
Medarbetare Film, Hamster

Upp till toppen
Annons: