Annons:
Etikettallmänt
Läst 1105 ggr
[pe3rks]
2015-02-04 15:39

Harry Potter tour i London

 Halloj, ska åka till London snart och undrar om någon varit på Harry Potter Tour? Vad tyckte ni isåfall? 😃

Annons:
kattella
2015-02-04 15:46
#1

Åh! Nej, men var ju i norrköping i sommar och det var fantaskisk! Dock har jag faktiskt vänner som har varit där och det var verkligen bra enligt dom, rekommenderar starkt!🐱

Paddiz
2015-02-05 12:05
#2

Har varit där två gånger och det var helt underbart. Se till så att du/ni har tid att gå i lugn och ro.
Första gången var jag där tillsammans med min dotter och vi gick runt i lite över sju timmar och sedan gick vi i nästan två timmar i shopen - vi ville inte missa något. Andra gången var jag där tillsammans med min dotter, min son och min syster och då gick vi runt i ca fem timmar (sonen och syrran var inte så intresserade) och sedan blev det en timme i shopen.
Andra gången upptäckte vi många nya saker och när min dotter var där för en tredje gång upptäckte hon mer som hon inte sett första och andra gången.
I shopen blev det dyrt och jag kan föreställa mig hur jobbigt det är för barnfamiljer.  
Glöm inte besöka The Harry Potter Shop på Kings Cross Station. Där kan ni oxå se Harry Potters bagagevagn som sitter halvvägs in i stationsväggen. Det finns oxå Harry Potter-prylar på Hamley's.

Ha en trevlig resa till London.
/Yvette
Ps. Glöm inte att du måste köpa ett glas Butterbeer när du har gått halva rundan.

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Kameo05
2015-02-06 14:03
#3

Jag har varit där :D Det var super coolt!!!

javetinte
2015-02-16 12:36
#4

Åh de är mitt mål i livet värkligen!

HPmarsvinet
2015-02-24 21:57
#5

Jag var där för ca 2år sedan, det var fantastiskt! Det fanns verkligen allt från nästan alla kläder till Privet Drive till nattbussen osv. Skulle absolut vilja åka dit igen och det är verkligen ett minne för livet. Det var ganska lång kö när vi var där och då var det vardag så du får nog förbereda dig på lite väntan innan (även om du köpt biljetter innan). Shoppen är gigantisk och jättebra, dock väldigt dyrt. Ha det så bra där!

Upp till toppen
Annons: