Annons:
Etikettskådespelarna
Läst 2268 ggr
lekandur
5/12/14, 8:20 PM

Favorit replik

Skådespelarna berättar vilka deras favorit repliker är!

Jag håller med jason isaacs!

Vilka är eran favorit replik, behöver inte vara från filmen utan det kan vara från böckerna med ! :)

Where you invest your love
you invest your life 

Annons:
Whaleshark
5/12/14, 8:47 PM
#1

"Oh no, I've killed Harry Potter!" - Neville, Film, Flammande Bägaren

Den är rätt bra, men det finns så många bra repliker. bok och film emellan. :)

Thunder Rolled, it rolled a six
- Guards! Guards!

Yelly Bean
5/13/14, 7:21 PM
#2

Typ det mesta som Dumbledore säger. ^^

lekandur
5/13/14, 10:50 PM
#3

Jag älskar också dumbledore! 😍

Men den första repliken som poppade upp i ditt huvud då?

Where you invest your love
you invest your life 

Yelly Bean
5/14/14, 8:37 AM
#4

#3 Den första jag tänker på är den här: "It is the unknown we fear when we look upon death and darkness, nothing more."

Jag tror verkligen det är så. Och det har faktiskt botat min mörkrädsla, haha! 😊

theomuffin
5/17/14, 8:41 PM
#5

-De har bättre kvastar än vi. -Men vi har bättre spelare på vår kvarstar. In my heart!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kika gärna in min hamsterinstagram emmashammies och min facebooksida där jag sälger pärlarmband: Pärlarmband made for You. https://www.facebook.com/P%C3%A4rlarmband-made-for-You-1331653063516116/

nottheonly
5/28/14, 11:44 AM
#6

"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light"

Annons:
Tessan01
5/30/14, 11:21 AM
#7

"Not my daughter you bitch!" Av Molly Weasley i 7:an del 2 när hon skall döda Bellastrix ^^

hermione9
6/2/14, 10:57 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Jag har ingen direkt favorit, det finns ju så många men här kommer en gammal klassiker:

MVH/ The MLP/HP/W/Movie/cry - loving foll!!!!!Storgråter (I can't believe its the end)!!!!!

hannalh
6/2/14, 11:00 AM
#9

'' Always ''

Som Snape säger, såååååh fiiint :'c

Azmaria
6/3/14, 6:33 PM
#10

Mina favorit repliker har alltid varit från endera Fred&George eller Pr.McGonagall. Men eftersom jag skall välja det första som kommer upp i min hjärna så blir det denna, från Flammande Bägaren:

Professor McGonagall: The house of Godric Gryffindor has commanded the respect of the wizarding world for nearly ten centuries. I will not have you, in one night, besmirching that name by behaving like a babbling, bumbling band of baboons!

:D

oooch för att inte glömma Fred&Georges replik därefter:

Fred: Try saying that five times fast.
George: Babbling, bumbling band of baboons.
Fred: Babbling, bumbling band of baboons….

Make Pasta not War, Vee~

AkaiTsuki
6/4/14, 11:35 AM
#11

Åh älskar i boken(typ första eller andra) när Harry säger "I've always thought Dudley looked like a pig in a wig"

//Joanna

pyttipanna
6/26/14, 12:43 PM
#12

"Cinderella? Snow White? What's that? An illness?"

- Ron Weasley: Harry Potter and the Deathly Hallows

Detta fick mig att skratta högt när jag låg och läste för mig själv mitt i natten

I want to belive
6/26/14, 5:31 PM
#13

Ive always wanted to use that spell ~ Prof. McGonagall sista delen .

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Annons:
Yelly Bean
6/28/14, 9:38 AM
#14

#13 Haha åh, hon var så himla gullig på nåt sätt när hon sa det! 😍

I want to belive
6/28/14, 10:13 AM
#15

Haha ja :3

I want to belive, And I do belive, dosent matter what you others think, we already know the truthMåne

Upp till toppen
Annons: