Annons:
Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 1511 ggr
Yelly Bean
3/25/14, 8:03 PM

Ny värd?

Hej! 

Som ni kanske har märkt så har aktiviteten sjunkit lite här inne den senaste tiden. Jag har helt enkelt inte tillräckligt med tid för att vara aktiv på sidan och det känns inte riktigt rättvist. 

Så min fråga är om det finns någon här inne som kan tänka sig att bli ny värd för Harry Potter-sajten? Glad 

Enda kravet är att man är minst 18 år.

Annons:
minilejon
3/25/14, 9:57 PM
#1

Ska du sluta!? 😢 Näää…. Kommer verkligen sakna dig. 😭 Men kommer stanna du kvar som Medarbetare? 🤔

Nåja, sorgligt men lycka till med allt annat i livet som ibland kommer före.  😃

Du har vart en superbra värd så lycka till i framtiden!👍

Mvh Minilejon 😎

/Minilejon Skrattar  Kaniner, Gud, Harry Potter=Hjärta

Yelly Bean
3/26/14, 7:33 AM
#2

Naw, tack! Vad snäll du är. 😊 Jag kommer så klart vara kvar på sajten och som Medarbetare om den nya värden (vem det nu blir) vill det. 🙂 Det är bara att jag inte hinner skriva artiklar och vara så aktiv. 

Och tack igen! 🙂🤗

hermione9
3/31/14, 12:35 PM
#3

😮NEJJ! Ska du sluta???😭 Jag kommer att sakna dig!!! Du är ju en så bra värd! 

Hoppas att du hittar någon som passar för jobbet lika bar som du!!!🙂Tyvärr så kan jag inte!! jag är inte 18. Jag är faktiskt under. 

Men jag är tillräckligt gammal för att komma in på Hogwarts!!!😃

MVH/ The MLP/HP/W/Movie/cry - loving foll!!!!!Storgråter (I can't believe its the end)!!!!!

Yelly Bean
4/1/14, 7:11 AM
#4

Vad söta ni är! 😊 Jag är såklart kvar som värd tills någon annan tar över. Och efter det kommer jag vara kvar på sajten ändå liksom. Så lätt blir ni av med mig! 😉🤪

[Kavring]
4/5/14, 5:06 PM
#5

Tycker du har varit en kalasbra värd, synd att du inte har tid för det nu. Hoppas den eventuellt nya värden vill ha kvar dig, vi andra vill ju det i alla fall! 🌺

Yelly Bean
4/5/14, 6:17 PM
#6

Tack så mycket! 😊 

Det går lite upp och ner med hur mycket tid jag har, vissa kurser i skolan är asmycket att göra och vissa är inte lika mycket alls. Men ja, försöker vara här så mycket som möjligt i vilket fall som helst, för jag tycker om er också så klart. 🌺

Annons:
Kameo05
4/9/14, 7:15 AM
#7

jag vill men jag vet inte hur man gör

Kameo05
4/9/14, 7:16 AM
#8

kan nån berätta?

Aleya
4/9/14, 12:07 PM
#9

#8 du är nog för ung för att vara värd, då kravet är att man är MINST 18 år.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Kameo05
4/9/14, 5:11 PM
#10

okej

Upp till toppen
Annons: