Annons:
Etikettfanart
Läst 2318 ggr
Ljusa
2014-03-12 18:46

Dödsrelikernas tecken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill bara skryta lite och visa upp en sak jag blev riktigt nöjd med. Det är ett halsband med dödsrelikernas tecken. Symbolen har jag gjort själv med hjälp av krympplast. Man ritar det man vill ha på plasten sätter in i ugnen på ca 150 grader i några minuter och vips! När man tar ut det har det krympt och är bara en tredjedel av sin gammla storlek. Dessetom blir föremålet tjockare, hårdare och det man ritade ditt går inte att få bort. Det är som magi ;)! Bifogar bild :) Visste inte riktigt var den skulle vara.

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

Annons:
Ljusa
2014-03-12 18:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Ok en närbild, har även skrivit luna Lovegood och ravenclawe på baksidan. Eftersom Luna och ravenclawe betyder mycket för mig och jag alltid vill bära dem med mig :) använder alltid halsbandet

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

Yelly Bean
2014-03-12 20:15
#2

Åh fy vad fint! 😍

Luna är awesome. 🌺

Ljusa
2014-03-12 21:07
#3

Tackar :)

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

hermione9
2014-03-13 14:06
#4

Å! det var jättefint!!!😃

Helt otroligt att man kan göra sådär utan att behöva så många grejer eller att behöva köpa ett så snyggt halsband.

MVH/ The MLP/HP/W/Movie/cry - loving foll!!!!!Storgråter (I can't believe its the end)!!!!!

Gerbilles
2014-03-13 14:14
#5

Supersnyggt! 😃😍

Ljusa
2014-03-13 16:00
#6

Tack #4 och #5 :)

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

Annons:
Cola&Bacardi
2014-03-15 19:15
#7

Jättefint :)

Mvh Linnea 

Upp till toppen
Annons: