Annons:
Etikettfilmerna
Läst 1663 ggr
Vixifyx
3/7/14, 11:12 PM

Warner bros. Harry Potter Studio Tour

Hej HPIF!  i febroari var jag till London med min sambo, och som ett potterhead som jag är så tvingade jag honom att vi skulle gå och se och Warner bros. Harry Potter Studio Tour!  Detta gjorde vi cokså och nu vill jag del med mig med av, endå rätt få, bilder som togs där som ni kan hitta lättast på min blogg här under.

http://jinxedv.blogg.se/2014/january/harry-potter-london.html#comment

Kommentera gärna sedan här i inlägget om ni själva varit där osv osv , och ställ gärna frågor om ni har några! :) 

Videon är också min som är ihopklippt av några klipp jag tog medan vi gick runt på rundturen.

Annons:
Yelly Bean
3/8/14, 9:40 AM
#1

Så awesome! Jag vill också dit någon gång 😍

Kameo05
3/9/14, 12:13 PM
#2

Jag har varit där det var jätte roligt! Och coolt 🙂

Lilja16
3/9/14, 12:19 PM
#3

Jag ska dit på påsklovet, längtar!

Vixifyx
3/10/14, 9:16 PM
#4

#3 Oh vad roligt hoppas du har jätte roligt, vad ser du mest fram emot ? :) jag tyckte det var roligt att dricke butterbeer (jättegott <3) och sedan smaka på every flavor beans och känna på trollstavarna , samt  få se kulisserna förståss haha :)

hermione9
3/20/14, 8:34 AM
#5

Sjyt vad coolt!😎

MVH/ The MLP/HP/W/Movie/cry - loving foll!!!!!Storgråter (I can't believe its the end)!!!!!

hannalh
3/21/14, 11:13 PM
#6

fint!😃

Annons:
drOp
3/27/14, 6:33 PM
#7

Jag var där för inte alls länge sedan jag med :) Under deras "Animal actors" vecka. Jag och syrran (som också är världens potterhead) blev lite starstruck när ugglan som spelade Hedwig i sista scenen var på plats ;) Rekommenderar alla er att åka dit :D

Paddiz
3/30/14, 6:18 PM
#8

Har varit där två gånger - i april 2013 med dottern och i november 2013 med sonen, dottern och systern. Snacka om en riktig upplevelse. Första gången tog det ca 7 timmar + ca 2 timmar i shoppen. Andra gången gick vi runt på 5 timmar + 1 timme i shoppen. Ett gott råd till alla som ska dit - ta god tid på er och är ni shoppingsugna - ta med en tjock plånbok - allt som går att köpa är dyrt. Hade gärna besökt Harry Potter Studio Tour igen. Är lite avundsjuk på dottern som ska dit i augusti.

I november träffade vi Rupert Grint - han spelade med i teaterpjäsen Mojo på Harold Pinter Theatre i Piccadilly Circus. Han är mycket ödmjuk och trevlig.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Upp till toppen
Annons: