Annons:
Etikettunderhållning
Läst 2031 ggr
HästMunken22
2/8/14, 9:01 AM

Rolig dröm!

Antar att ni inte har något emot att skratta? Jag drömde världens sjukaste dröm inatt. Min familj satt i vardagsrummet och tittade på tv på kvällen. Jag behövde gå på toa så jag gick in där. Fast badrummet var omgjort till ett fängelse där familjen Weasley satt. På väggen satt en skylt där det(på engelska) stod att jag och min syster skulle gå samma väg om vi inte var försiktiga. Jag gick och hämtade godis till familjen Weasley och gav dem. Helt plötsligt fick jag och min syster för oss att gå ut i trädgården och leka kurragömma(fråga mig inte varför) så vi gick ut och gjorde det med två andra tjejer. När vi kommer ut i trädgården står Bellatrix Lestrange i en buske och glor på oss varpå hon skriker "Mudbloods!" och rusar fram emot oss. Vi får typ panik och springer iväg, men hon kommer ikapp oss ridandes på en varulv. Totalt random har jag då tydligen en trollstav i min ficka, så jag tar fram den och skriker "Petrificus Totalus" och hon blir fast så att vi springer in i huset och låser alla dörrar. Efter en lång stund har vi fortfarande inte sett mer av Bellatrix, så vi går ut och fortsätter leka. Sen går vi in igen. Då har Bellatrix fångat mina föräldrar tillsammans med Weasleys och hon får såklart tag i oss också. Tonks kommer och räddar oss och där var denna drömmen slut. Dela gärna med er av era galna HP drömmar! :)

Annons:
Yelly Bean
2/8/14, 9:39 AM
#1

Haha, det är så roligt med udda drömmar! Man vaknar och bara undrar vad som hände egentligen. 🤪

Jag hade en dröm när jag var 8-9 år. Jag var inne i vårt hus med en kompis. Och plötsligt så stod Snape där på andra sidan köksbordet och glodde argt på oss… Sen började han jaga mig runt bordet och runt om i huset. Jag var redan då lite småkär i honom så jag sprang liksom inte för livet, mer som att jag "skulle bara springa lite". Haha helt stört. 😂

Sen var vi ute på gården och jag kunde flyga! Fast bara så där segt som det går i drömmar, så jag kom bara upp i höjd med elledningarna innan jag började sjunka igen. Jag fick kämpa jättemycket för att komma uppåt och hela tiden stod Snape där nedanför och hoppade efter mig och drog i mina fötter. 

Det skumma är att jag inte ville fly från honom egentligen, men ändå var det lite läskigt så jag gjorde det ändå. 😟😊

Yelly Bean
2/8/14, 9:40 AM
#2

Och fråga mig inte vart min kompis tog vägen, för det vet jag inte själv. Haha! 😂

HästMunken22
2/8/14, 1:09 PM
#3

Haha det var ju också en bra dröm…

MissInAction
2/8/14, 1:18 PM
#4

Haha! Underbart att läsa om era drömmar! 😃♥

Jag har haft HP-drömmar, ett par stycken men den enda jag kommer ihåg nu är inte det minsta barnvänlig, så jag vågar inte berätta här, haha!! Den involverar Snape 😇


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

HästMunken22
2/8/14, 1:22 PM
#5

#4 Haha kan ju bara ana vad som hände ;)

Sommarek
2/8/14, 1:42 PM
#6

#1: 😂

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Annons:
MissInAction
2/8/14, 1:52 PM
#7

#5
Jasså du kan det? 😃
Oki jag kan ju säga såhär. Vi var på stället där jag gick min säljutbildning. Och han lyfte upp mig mot en vägg. Och han hade en väldigt, väldigt stor.. inte trollstav 😂 🤐


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

HästMunken22
2/8/14, 4:22 PM
#8

#7 Det jag trodde ;) Haha

Mr Raja
2/9/14, 10:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

Men MARIA! *rodnar*

Jag drömde en HPdröm för bara nån vecka sen. Minns inte alla detaljer men jag hade en likadan rosa dräkt som Dolores Umbridge som jag satt och fikade tillsammans med, jag hade tydligen bjudit henne på te i hennes eget kontor och jag minns fragment av vårt samtal. Jag ville veta hur man gör tallriksmönster som rör sig och jamar.

Det bästa med att ha katt är att den håller borta dementorerna!

HästMunken22
2/10/14, 4:55 PM
#10

#9 Haha det måste varit den bästa drömmen på länge ;)

Kameo05
5/4/14, 1:48 PM
#11

Jag har haft många HP drömmar. Jag var Harry Potter och jag hade voldermort efter mig. Han tog mig i benet uppochner. Jag drunknade. Voldermort skrattade gättehögt! För att han änkligen hade dödat mig. Det var en rolig dröm då fick jag känna hur det känns'

Sasa Allie
5/4/14, 5:19 PM
#12

Drömde för 4 år sedan att jag var Harry som satt och åt middag vid lärarbordet, och Dumbledore frågade hel tiden var jag hade varit under trolldrycks lektionen, jag sa att jag hade vari sjuk och att det var Dobbys  fel ,men han trodde inte på mig. Dumbledores hatt såg ut som en grå lilla spätekaka och jag hade på mig en stor grå tröja.


Upp till toppen
Annons: