Annons:
Etikettfrågesporter
Läst 4857 ggr
[Kavring]
2013-12-04 10:54

Vad för magiskt djur eller väsen skulle du vara?

DETTA ÄR INTE EN LÄNK TILL ETT TEST!

Jag undrar vilket magiskt väsen ni tror OCH vilket magiskt väsen ni vill vara är. Alltså vad ni tror är mest troligt att ni var, och vad ni önskar att ni var för väsen/djur.

Då börjar jag:

Jag TROR jag skulle vara en padda eller en grindylogg

…men jag skulle VILJA vara en hippogriff!

Så, vad tror och önskar ni?

Annons:
Yelly Bean
2013-12-04 13:22
#1

Haha, vad roligt! 

Jag vet inte alls vad jag skulle vara… men jag skulle vilja vara en uggla eller en hippogriff! Så himla coolt att kunna flyga! 😛

Yelly Bean
2013-12-04 13:23
#2

Jag tror nog att jag egentligen skulle vara en katt, men det är ju ingen magisk varelse. Men det finns katter ändå! 😊

[Kavring]
2013-12-04 16:42
#3

Ja jag vill också kunna flyga! ^^ nåt man inte vill va, iaf inte jag, är ju Testral. Känns inte riktigt aå skojigt haha! Katt vore störtskönt att vara! ;)

hermione9
2013-12-05 07:42
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Jag vet inte riktigt!

Jag vet inte vad jag skulle vara. Hur vet man vad man ska vara?

Hur som helst. Jag skulle nog vilja vara en hippogriff. Dem är så stolta varelser! 🙂

MVH/ The MLP/HP/W/Movie/cry - loving foll!!!!!Storgråter (I can't believe its the end)!!!!!

[Kavring]
2013-12-05 11:17
#5

#4 Man kan ju känna på sig det troligaste man kan vara… ^^

Mr Raja
2013-12-17 18:21
#6

Jag gör det enkelt för mig och kopierar en bit ur min presentation på "britter i fokus" eftersom alla givetvis är magisk djur på sitt vis… ;-)
Hade jag vart ett djur hade jag varit en blandras av en artig och snäll strykarkatt, en bandhund, en burhamster, en träskpadda och en upptagen ekorre på samlarjakt tror jag.

Men jag skulle VILJA vara Aragog - Hon var en sån stark dam, hade stor respekt för Hagrid och såg till att sina små fick middag.

Det bästa med att ha katt är att den håller borta dementorerna!

Annons:
Upp till toppen
Annons: