Annons:
Etikettnågot-du-undrar
Läst 2574 ggr
hermione9
11/3/13, 11:01 AM

*spoiler* Tänk om:

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ni tänkt på att om Harry hade valt att kliva på ett tåg för att "gå vidare" i 7:an part: 2 så hade Voldemort vunnit fläderstaven eftersom att den tillhörde Harry. Tänk om han hade valt det. Tror ni att Voldemort hade vunnit hela striden då? Det är verkligen något att tänka på.

MVH/ The MLP/HP/W/Movie/cry - loving foll!!!!!Storgråter (I can't believe its the end)!!!!!

Annons:
hermione9
11/3/13, 11:02 AM
#1

klicka på bilden

MVH/ The MLP/HP/W/Movie/cry - loving foll!!!!!Storgråter (I can't believe its the end)!!!!!

Yelly Bean
11/3/13, 12:14 PM
#2

Läskig tanke! 😮

minilejon
11/3/13, 1:17 PM
#3

Glöm nt att lägga till en spolier 😛 Nää vad hemskt 😮 typ Voldy som lever för evigt… Eller hade Ron, Hermione, Neville, Luna typ dödat han? Jag har faktiskt oxå funderat lite på detta 😮

/Minilejon Skrattar  Kaniner, Gud, Harry Potter=Hjärta

[Sniff]
11/4/13, 8:35 PM
#4

Jaa neeej vad läskigt! Då får man ju verkligen hoppas att Hermione och Ron eller någon annan dödade Voldemort istället!

minilejon
11/4/13, 8:49 PM
#5

lite sorgligt också 😕 typ Harry död 😭stackars Ginny o alla andra det mst ju va hemskt…. men asså jag tror faktiskt att han nt skulle valt det för han är så himla modig o vill typ inte att ngn ska dö utan "anledning" (kom nt på bättre formulering 😇)

/Minilejon Skrattar  Kaniner, Gud, Harry Potter=Hjärta

hermione9
11/5/13, 2:17 PM
#6

Ja, jag skulle bli typ jätte ledsen om Harry hade valt det andra alternativet. Då kanske Voldemort hade utrotat alla mugglare och mugglarfödda!😮😭

MVH/ The MLP/HP/W/Movie/cry - loving foll!!!!!Storgråter (I can't believe its the end)!!!!!

Annons:
TheGeneralIdea
11/6/13, 12:42 AM
#7

Ja han kanske hade vunnit striden men alla hans horrokruxer hade varit förstörda och någon annan hade förmodligen tagit på sig ansvaret att döda Voldemort. Om inte så skulle han leva lika länge som en normal människa eftersom att hans förmodligen inte kan tillverka fler horrokruxer utan att bli själalös. Jag tror att trollkarlsvärlden hade klarat sig okej utan Harry faktiskt. No need to panic y'all 😃

komkoma
11/26/13, 10:02 PM
#8

tänk om harry och luna hade blivit kära istället.

hermione9
11/29/13, 12:39 PM
#9

Det skulle bli lite galet!😮

MVH/ The MLP/HP/W/Movie/cry - loving foll!!!!!Storgråter (I can't believe its the end)!!!!!

[Hamster 4 ever]
11/30/13, 3:05 PM
#10

men det står ju i profetsian att den ena moste dö för den andres hand, så jag undrar om någon annan kan döda voldemort…

jiithra
12/21/13, 8:15 PM
#11

_"and either must die at the hand of the other for neither can live while the other survives"

och den ena måste dö för den andras hand, för ingen kan leva om båda överlever (Eller något såntdär)
_
Av det drar jag tolkningen att även om Voldy dödar Harry så kan någon annan döda Voldy, så länge alla horrokruxer är förstörda.

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus

Upp till toppen
Annons: