Annons:
Etikettkaraktärerna
Läst 1379 ggr
MissInAction
9/19/13, 1:15 PM

Grattis Hermione!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag fyller Hermione Granger 34 år 🥳 🌺

Hoppas att ni alla firar med att läsa någon intressant bok eller kanske öva på trollformler 😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
MissInAction
9/19/13, 1:20 PM
#1

Försökte komma på ett favoritminne med henne ur böckerna, men oj det finns så många! ♥
Obs liten spoilervarning om du inte läst sista boken.

Men jag kan väl ta ett bara då och det är i sista boken när hon bestämmer sig för att fortsätta leta horrokruxer med Harry när Ron blir tjurig och drar därifrån. Det visar ganska mycket vilken stark människa hon är, tycker jag 🙂

Har ni några favoritminnen?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Ljusa
9/19/13, 1:57 PM
#2

När hon slår till malfoy ;)

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

Linneaundulat
9/19/13, 3:25 PM
#3

Grattis Hermione! 🥳❤️

BlommaMin vardagsblogg: http://minasmadjur.devote.se/Blomma

                              Mvh Linnea

Yelly Bean
9/19/13, 5:16 PM
#4

Grattis Hermione! 😃🌺🥳

Jag har nog samma favoritminne som du, och under den perioden i Flammande Bägaren när Ron var sur på Harry. 🙂

Cola&Bacardi
9/19/13, 9:08 PM
#5

När Hermione säger i philsophers stone "I will go to bed before someone of you came up with another clever idea which get us killed - or worse expelled"

Mvh Linnea 

[Kavring]
9/20/13, 2:22 PM
#6

Åhh! Finns så många bra grejer Hermione gjort, men gillar nog mest när hon  blir förbannad på Trelawney i Divination Class och drar därifrån, eftersom det inte är ett ämne man kan plugga sig till något i! 😂

Annons:
Blodfot
9/20/13, 6:59 PM
#7

Grattis!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Upp till toppen
Annons: