02. Karaktärerna

Grattis Hermione!

2013-09-19 13:15 #0 av: MissInAction

Idag fyller Hermione Granger 34 år Partajar Blomma

Hoppas att ni alla firar med att läsa någon intressant bok eller kanske öva på trollformler Skrattar

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Anmäl
2013-09-19 13:20 #1 av: MissInAction

Försökte komma på ett favoritminne med henne ur böckerna, men oj det finns så många! ♥
Obs liten spoilervarning om du inte läst sista boken.

Men jag kan väl ta ett bara då och det är i sista boken när hon bestämmer sig för att fortsätta leta horrokruxer med Harry när Ron blir tjurig och drar därifrån. Det visar ganska mycket vilken stark människa hon är, tycker jag Glad

Har ni några favoritminnen?

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Anmäl
2013-09-19 13:57 #2 av: Ljusa

När hon slår till malfoy ;)

Anmäl
2013-09-19 15:25 #3 av: Linneaundulat

Grattis Hermione! PartajarHjärta

Anmäl
2013-09-19 17:16 #4 av: Yelly Bean

Grattis Hermione! SkrattarBlommaPartajar

Jag har nog samma favoritminne som du, och under den perioden i Flammande Bägaren när Ron var sur på Harry. Glad

Anmäl
2013-09-19 21:08 #5 av: Cola&Bacardi

När Hermione säger i philsophers stone "I will go to bed before someone of you came up with another clever idea which get us killed - or worse expelled"

Anmäl
2013-09-20 14:22 #6 av: [Kavring]

Åhh! Finns så många bra grejer Hermione gjort, men gillar nog mest när hon  blir förbannad på Trelawney i Divination Class och drar därifrån, eftersom det inte är ett ämne man kan plugga sig till något i! Gapskrattar 

Hälsningar Kavring,
sajtvärd på KATTSAJTERNA Britter & Selkirk Rex
••• NYTT PÅ SRiF: deltävling på iFokus Djurfoto 14, delta du med!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.