Annons:
Etikettallmänt
Läst 1121 ggr
chade
9/12/13, 10:52 PM

Hogwarts i Köping

Jag som inte bott i Köping de två senaste åren, och har inte haft möjlighet att åka hit under den tiden har inte kunnat vara med de två första åren när Kyrkan arrangerar det här. Men i år, i morgon ska jag vara med och hjälpa till. och det kommer bli så himla roligt! Fick ett samtal av en av arrangörerna nu ikväll och frågade om jag ville hjälpa till för att de behövde folk (Eller så är det jag som har gnällt varje år över att jag inte kunnat vara med 😊). är så himla glad att han påminde mig 😃

Det är ju inte världens grej, men det är ju fortfarande nånting 😂 Känns lite pinsamt att jag som 22 år är mer uppspelt över det här än  alla 4:e klassare 😃

http://magazin24.se/nyheter/koping/2013/09/12/st-olovsgarden-blir-hogwarts-i-helgen/?pid=1401

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Annons:
[NinaCrown]
9/13/13, 1:01 AM
#1

Verkar jättekul 😃 Är roligt att HP blivit så stort att det planeras in sådana här festligheter!

MissInAction
9/13/13, 12:56 PM
#2

Ooh jag förstår absolut att du är uppspelt över detta! 😃 Kvittar om man är 5 eller 100, man har sina passioner och sina favoriter och de ska man njuta av!

Du får berätta hur det var!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

chade
9/13/13, 2:33 PM
#3

Tyvärr så kunde jag inte komma iväg i morse.. Har vart sjuk hela veckan, och kände mig bra igår så jag tog en långpromenad på kvällen. Vilket inte var så lyckat.. Nu är jag ännu sjukare än innan :( så himla typiskt 😭

kanske kan komma iväg dit imorgon och kika när det är öppet för alla!

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Fanta95
9/13/13, 4:02 PM
#4

Men vänta lite, jag bor ju i Köping.. Varför har ingen berättat detta för mig??! xO

chade
9/15/13, 11:39 AM
#5

Det har stått på magazin24.se vet jag i alla fall! På fredagen var det bara för skolbarn i årskurs 4, men igår på lördagen så var det öppet för alla :) Lyckades du ta dig dit? :)

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Upp till toppen
Annons: