Annons:
Etikettallmänt
Läst 1059 ggr
chade
9/8/13, 10:24 PM

Knäpp artikel

Ja, alltså. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, skrattade mig igenom hela  artikeln 😎

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2415387/Teenage-exorcists-say-Harry-Potter-corrupted-world-head-Britain-armed-Bibles-Holy-Water-tackle-hotbed-occult-activity.html 

Förhoppningsvis är det fejk  😂

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Annons:
[NinaCrown]
9/8/13, 11:53 PM
#1

Dyker upp lite sådant folk då och då… Jag undrar vart de får alla sina idéer ifrån 🤔

Tänk om de hande använt sin fantasi på annat vis, då skulle vi kanske ha ännu mer intressanta böcker att läsa 😛

Yelly Bean
9/9/13, 7:49 AM
#2

Asså… ja. Hoppas de inte träffar på Rowling för hon är väl som självaste Lucifer för dem då! 🤔

jiithra
9/9/13, 1:49 PM
#3

Var ju nån som tyckt att Tolkien kopierat Rowling…

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus

Yelly Bean
9/9/13, 5:29 PM
#4

#3 Haha, folk borde kolla upp årtal och sånt innan de yttrar sig. 😟

jiithra
9/10/13, 9:08 AM
#5

Precis…

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus

[00livia]
9/10/13, 8:48 PM
#6

Kan någon förklara..? 🙂

Annons:
Halvdansken
9/10/13, 10:03 PM
#7

Problemet är att denna typen av religiösa fundamentalister (oavsett vilken religion), har mer politisk makt än vad man tror. Det är lätt att skratta åt dem, men i USA har man ju infört Intelligent design och "creationism" i skolorna, dvs att man bokstavligen tror på vad som står i bibeln (att jorden är ca 4.500 år gammal och skapad på 7 dagar osv). För mig är det ungefär lika trovärdigt som att tro på Harry Potter. Men om man tror på den ena sagan, så kan man väl tro på den andra.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

[NinaCrown]
9/10/13, 10:04 PM
#8

#6 Tre amerikanska tjejer har åkt till London för att försöka motverka häxkonst och slåss mot demonerna de fått för sig härjar där och fördärvar invånarnas liv.

De tror att trollformlerna i Harry Potter-böckerna är verkliga, och att de är farliga…

[00livia]
9/10/13, 10:10 PM
#9

#8
Tack för förklaringen 🙂

Upp till toppen
Annons: