Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 1826 ggr
MissInAction
2013-08-26 14:51

Hogwartsexpressen från Uppsala den 1 september

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har jag inte skrivit om detta? När jag sökte hittade jag bara en tråd från förra årets tur 😮

Den 1 september avgår alltså Hogwartsexpressen från spår Nio och trekvart på Uppsala Centralstation. Eller i mugglarvärlden -Lennakatten avgår från smalspår tio. Men de ändrar det till nio och trekvart för dagen! 🥳

Kl 12.35 avgår tåget, vilket är nästan rätt, engelsk tid! 

Här är ett blogginlägg med information, och tyvärr stötte jag på problem då jag ville lägga upp en bild från förra årets tur, så det är bara text ännu så länge iaf. 

Vore naturligtvis jättekul om några av er från sajten dyker upp! ♥ 😃 Fast vet att folk bor spridda över hela landet.

Här är en bild som jag tog förra året innan vi skulle åka tillbaka in till Uppsala.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[NinaCrown]
2013-08-26 15:11
#1

Skulle jättegärna varit med, men självklart räcker inte pengarna 😡 Att det ska vara så dyrt att åka en så pass kort sträcka som det är mellan Västerås och Uppsala…

MissInAction
2013-08-26 18:46
#2

Åh vad tråkigt när såna saker sätter käppar i hjulet 😕
Förhoppningsvis så kommer det att bli en återkommande grej, så planera in nästa år redan nu! 😉 Vi åkte även förra året, men då bara som "vanliga passagerare" i föreningen och låtsades att vi åkte till Hogwarts, haha!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

skotty
2013-08-26 23:18
#3

Ååååh, jag vill åka med :(

[Hamster 4 ever]
2013-08-27 19:21
#4

Jag är på😃

Blodfot
2013-08-27 19:37
#5

fett kul, vill åka!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

[Sniff]
2013-08-28 11:47
#6

Typiskt bara att jag bor lite långt bort😛

Annons:
Grodan
2013-09-04 23:59
#7

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Upp till toppen
Annons: