Annons:
Etikettallmänt
Läst 1105 ggr
AliceJ00
7/3/13, 7:28 PM

Harry Potter studio tour London

Jag och mamma ska till London i augusti med min mamma. Hon överraskade mig med att köpt biljetter till Harry Potter studio tour!! Längtar verkligen sjukt mycket! Känns så cool att få fara och titta på bland annat diagongränden och Dumbledores kontor. Någon annan som varit där? Sen finns det ju även en stor gift shop där med massa hp-saker. Dock har jag läst att det är väldigt dyrt. Men självklart kommer jag köpa nånting, är sugen på bland annan Bertie botts bönor. Någon som vet hur mycket ett paket Bertie botts bönor kostar? :)

Annons:
Yelly Bean
7/3/13, 7:32 PM
#1

Åh, fy vad kul! Jag vill också åka dit nån gång! 😍 

Vet inte allt, men min kompis åkte dit och hon sa att en chokladgroda kostade 8 dollar. Men den var i och för sig väldigt stor, större än i filmerna. 🙂

AliceJ00
7/3/13, 7:36 PM
#2

#1 ja det känns sjukt kul!! Vill fara nuu :D Okej! Chokladgrdorna är ju också nice ;)

[NinaCrown]
7/3/13, 9:26 PM
#3

#1 Tänker du möjligen på Wizarding World of Harry Potter när du skriver dollar? 😛 Blir lite skillnad om man ska räkna pund eller dollar nämligen.

#0 Något avundsjuk här 😍 Vill jättegärna åka dit jag med.

Yelly Bean
7/4/13, 8:32 AM
#4

Hon var i London, så det var kanske pund då? ^^ Haha, *har stor koll*

[NinaCrown]
7/4/13, 3:36 PM
#5

#4 Är pund i england, pund är dyrare än dollar och dollar används i bland annat USA och Kanada (dock olika typer av dollar, men med nästan exakt samma värde) 😇

Så en chokladgroda kostar ca 86kr om det är 8 pund, medans den kostar ca 57kr om det är 8 dollar… Blir lite skillnad 😛

(Förlåt att jag är petig!!! 🤐)

AliceJ00
7/4/13, 6:11 PM
#6

Har iaf förstått att det är väldigt dyrt.. #3 jaa jag längtar sjukt mycket :D

Annons:
MissInAction
7/4/13, 10:02 PM
#7

Åh vad kul! Verkligen en nice överraskning 😃
Kom ihåg kameran! 😉Man får kanske inte fotografera allt, men åtminstone en hel del har jag sett foton av därifrån.

Jag har inte varit där. Men vill verkligen! ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

AliceJ00
7/4/13, 10:08 PM
#8

#7 ja kameran är absolut ett måste :D

Yelly Bean
7/5/13, 8:46 AM
#9

#5 Haha, det är bara bra 👍 Så man inte går runt och sprider osanningar. ^^

MissInAction
7/5/13, 3:06 PM
#10

#9
I must not tell lies 🤓😃


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Yelly Bean
7/5/13, 3:28 PM
#11

#10 Precis! 😇

[NinaCrown]
7/5/13, 4:37 PM
#12

#10 Tror vi får börja kalla Yelly Bean för Dolores 😎

MissInAction
7/5/13, 5:52 PM
#13

#12
Awww jag är inte säker på att hon blir så smickrad av det 😂
Fast ja, kanske som vår ledare… lite smått passande!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Yelly Bean
7/6/13, 1:27 PM
#14

Haha, då blir jag jättesmickrad, verkligen! 😉😃 Fast det är klart… då kan jag ger er straffkommendering om ni är dumma 😇

[NinaCrown]
7/6/13, 2:25 PM
#15

#14 Oh nej! 😮 Nu ångrar jag mig! Inte Dolores!

Yelly Bean
7/6/13, 7:03 PM
#16

#15 "Å, nej. Å, nej, nej, nej. Det här är ditt straff för att du sprider elaka och otäcka lögner för att få uppmärksamhet, NinaCrown, och bestraffningar kan verkligen inte anpassas efter vad som passar den skyldige. Nej, du ska komma hit klockan fem i morgon, och dagen därpå, och på fredag också, och du ska fullgöra din straffkommendering som planerat. Jag tycker det är riktigt bra att du går miste om någonting som du verkligen vill göra, det borde förstärka läxan som jag försöker lära dig." 

(Haha, kunde inte låta bli att svara som hon gör åt Harry när han bad om att få gå på quidditch-uttagningen 😇) 

(Sorry för OT i tråden, vi kunde visst inte bärga oss 😊)

MissInAction
7/7/13, 3:32 AM
#17

Åhhh vi borde ha en random rollspels-tråd! 😍
Och sorry här med för OT! 😞


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: