Annons:
Etikettkaraktärerna
Läst 1428 ggr
MissInAction
2013-06-30 13:34

Familje-konspirationer i HP?

Inspirerad av en bild i Roliga bilder 7-tråden kom jag att tänka på möjligheten att Harry skulle vara Voldemorts son. 
Jag började ju läsa böckerna 2009, vilket är långt efter att de första böckerna kom. Så jag undrar helt enkelt om det fanns några teorier kring om det var Voldemort - eller någon annan - som var Harrys pappa? Eller trodde man hela tiden att det var James? 🙂

Och som trådens rubrik lyder… fanns det några andra teorier och tankar kring hur folk egentligen var släkt eller kände varandra, innan man fick reda på det? Skulle vara kul att veta 😛


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[NinaCrown]
2013-06-30 13:47
#1

Tror själv att det är fanfic-världen som exploderat lite, eller att någon som sagt något som sa det vidare så att någon hörde det lite halvt osv osv 😛

För mig känns det lite konstigt att Lily frivilligt skulle varit med Voldemort då hon dels ratade Snape pga att han hängde med Voldemorts följeslagare.

Yelly Bean
2013-06-30 19:16
#2

Håller med NinaCrown, tycker det skulle vara jättekonstigt om Voldemort var pappa till Harry! 😮 xD

MissInAction
2013-06-30 19:47
#3

Jo, visst vore det väl konstigt. Men frågan var om det fanns några teorier eller rykten? Folk som inte riktigt trodde på idén med James som pappa… Lily kanske hade vänstrat? Haha 🤪


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[NinaCrown]
2013-06-30 20:38
#4

Gör det säkert mer eller mindre seriöst 😃 HP-världen är glatt nog en väldigt öppen värld med i regel vääääldigt öppensinnigt folk.

[Sniff]
2013-06-30 23:35
#5

Jo visst har jag hört någon gång att det kanske inte var James som var pappan, men det verkar ju rätt uppenbart att Harrys föräldrar är Lily och James eftersom han är så lik dem🙂

Det känns liiiite skumt att Voldie skulle vara pappan🤪

[NinaCrown]
2013-06-30 23:58
#6

#5 Precis 😃 Spec när halva serien i princip endast är alla som säger att Harry är så otroligt lik sin pappa, förutom att han har Lilys ögon.

Annons:
Upp till toppen
Annons: