Annons:
Etikettnågot-du-undrar
Läst 5880 ggr
[Gora]
4/10/13, 9:32 PM

Harry Potter LJUDBOK

Skulle bli extremt tacksam för lite hjälp här! 🤔
Jag har under en väldiligt lång tid försökt att hitta Harry Potter och dödsrelikerna LJUDBOK, uppläst av Krister Hendriksson, men inte kunnat hitta den någonstans! Jag har alla andra böckerna i ljudbok, men det verkar precis omöjligt att hitta just dödsrelikerna. För någon vecka sedan var jag inne på akademibokhandeln, och när jag frågade kvinnan i kassan efter ljudboken kollade hon bara på mig med en väldigt föraktande min och sa "Nä-hä-häää-e". Är jag helt fel ute, eller finns det ingen sådan ljudbok?

Blir jätteglad om någon vet något! 😭

Annons:
MissInAction
4/10/13, 10:08 PM
#2

Hm ser på Bokias sida att den är "tillfälligt slut" där. Så visst verkar den finnas, men att den är slut just nu. Det lär komma fler utgåvor isåfall, tolkar jag det som. 
Den bör finnas att låna på bibliotek om du vill, tills du hittar en som du kan köpa 🙂


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Yelly Bean
4/11/13, 7:40 AM
#3

Men vilket dåligt bemötande i bokhandeln! 😮 Hoppas du hittar den någonstans. 🙂

[Sniff]
4/11/13, 5:06 PM
#4

Åh vad roligt med en till som lyssnar på ljudböcker! Älskar Krister Henriksson som uppläsare, har alla böcker upp till femman på band eller CD. Det är så mysigt att lyssna på😊

skotty
4/11/13, 5:16 PM
#5

Kan inte lyssna på Krister Henriksson jag. Tål inte sättet han säger Hermione på…

Yelly Bean
4/11/13, 5:41 PM
#6

#5 Haha, samma här! Blir sjukt irriterad. Samma sak när han säger trépall, om träpall. 🤓 

Kan rekommendera Stephen Fry om man vill lyssna på engelska (han har blivit omnämnd här förr). Han är riktigt trevlig att lyssna på och gör bra röster till de olika personerna. Men det är ju så klart individuellt vad man tycker ^^ 

Gora; har du tittat på tradera? Just nu finns bara fenixorden på svenska, men det kommer ju nya aktioner hela tiden så det kan vara värt att hålla koll där 🙂

Annons:
[Sniff]
4/11/13, 5:46 PM
#7

Haha ja men det är ju roligt när han uttalar allt konstigt🤪😇

[Gora]
4/12/13, 6:25 PM
#8

Själv är jag helt beroende av Krister Hendriksson som uppläsare! 😃 Har alla HP ljudböcker (förutom dödsrelikerna då) och alla är upplästa av just honom 😇
Jag ska ta mig en titt på tradera, annars ska jag beställa från länken Nitra98 gav mig, tack så hemskt mycket för den delen! Trodde aldrig att jag skulle få något tips!

Upp till toppen
Annons: