Annons:
Etikettskådespelarna
Läst 3158 ggr
KaninPiggelin
2013-01-18 18:44

Emma Watsons parfym?

Är det någon som vet om Emma Watsons parfym går att köpa i Sverige? Och i sånt fall var? Den heter Lancome´s Tresor Midnight Rose om jag inte har fel :D

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Annons:
Afturelding
2013-01-18 18:50
#1

Åh, jag vill också veta! Om inte annat borde detn väll finnas på internet?

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Mooniq
2013-01-18 18:51
#2

www.nordicfeel.se

bra butik, man kan förbetala om man inte vill ha faktura.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Mooniq
2013-01-18 18:52
#3

www.prisjakt.nu är jättebra när det gäller att leta dofter

www.fragrantica.com är en kul sida att läsa om dofter -  de säljer inget, man kan regga sig och även skriva vad man själv tycker om de dofter man bär.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Mooniq
2013-01-18 18:58
#4

och som den parfymnörd jag är så önskar jag såklart att det fanns parfymer.ifokus oxå…Skrattande

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MissInAction
2013-01-18 23:46
#5

Ja självklart finns den i Sverige Glad På Åhléns åtminstone. 
Jag trodde när jag läste trådrubriken att det verkligen var Emma som hade gett ut en parfym Förvånad men det är ju Lancôme, med Emma som marknadsföring. 

Mooniq,
Kul! Jag hade bliivt medlem direkt! Skrattande
Vi får väl hålla till godo med Mode och Skönhet!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Mooniq
2013-01-19 08:19
#6

Jag kollar in mode & skönhet, tack för tipset!

jag köper o säljer massa dofter för det är min stora hobby.

Heter Mooniq på Tradera, tex

Jag heter oxå Mooniq på www.fragrantica.com som är en jättekul sida med massa bra information -de säljer inget alls. Men man kan själv tycka till om olika dofter.

handlar av svenska internetshopar tex

www.nordicfeel.se

www.parfym.se

www.eleven.se

Bra shop'ar med sund inställning och snabb leverans. Jag handlar ALDRIG med kort utan kör förskottsbetalning och i sämsta fall faktura. Jag har inte vågat handla från utlandet pga att de alltid kräver kort. Jag har fått en gammal doft från Nordicfeel, anmälde - fick returlapp via datorn samma dag, och pengarna tbx på kontot dagen efter - Det tycker jag är bra service!

=============

www.vivamondo.se - men de erkänner aldrig att nåt är fel, jag har fått gammal parfym därifrån - rekommenderar inte den sidan.

=============

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Annons:
MissInAction
2013-01-19 13:06
#7

#6
Åh är det sant!
Du jag måste fråga dig, kommer du ihåg en doft från Cacharel (tror jag) som hette Gloria? En lila-aktig hög flaska. Vet att jag var förälskad i den runt 2002-2003, men jag köpte den aldrig!!! Åh vad jag har ångrat det.

Ja det är verkligen suverän service! Man måste ju känna sig trygg när man handlar.
Parfym.se har jag beställt från förra året, var mycket nöjd då jag hittade en parfym som Åhléns och kicks har plockat ur sitt sortiment Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Mooniq
2013-01-19 13:14
#8

#7

gloria Cacharel är en helt underbar doft som tyvärr har utgått, ibland kan man hitta den på Tradera -men då får man vara noga att fråga säljaren om doftnoterna, Gloria har inte gjorts på många år så de som säljs är inte nyproduktion - många dofter klarar sig i många år utan att ändra sig och har man bara ställt den mörkt och svalt så doftar den fantasktiskt även efter 10 år

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MissInAction
2013-01-19 14:12
#9

#8
Mm jag har också fått information om att den har slutat tillverkas Rynkar på näsansåå sorgligt, jag älskade verkligen doften!

Ja jag skulle nog inte våga handla dofter på tradera. 

En annan som jag tyckte var underbar vad Ibiza Hippie, en sommardoft från Escada, det bör också ha varit runt 2002. Jag hoppades att den skulle komma med i deras collection som kom förra året, men icke Tungan ute


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Mooniq
2013-01-19 14:16
#10

Tradera är en djungel, men om du sitter o kollar säljare och deras omdömen så får du snart en aning om vilka som är seriösa och vilka som inte bryr sig. Jag har varit med på Tradera i 10 år, och blivit lurad 7 gånger. 4 av gångerna så har säljaren köpt tillbaka och 3 gånger har jag gjort polisanmälan. Traderasupporten är mer på bettet nu än va de var för några år sen och jag upplever nog att man får relativt bra stöd från dem.

Om du kollar på fragrantica så skriver vissa att de kan göra ett swap med andra dofter - då får man skriva till denpersonen o fråga vad de vill byta med.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

MissInAction
2013-01-19 16:29
#11

Jo man får väl göra en del research såklart Cool det är ju ett praktiskt sätt att handla.
Jag testade själv att handla därifrån för ett eller två år sedan, och ett tag var jag nästan som besatt av att leta och hitta produkter, make up… och med min beroende-personlighet så tänkte jag att det är nog bäst för mig att hålla mig borta Flört

Hm kanske värt att kolla. Jag har exempelvis ett set med små DKNY-dofter.. en grön, en rosa, en vit och en guld… du vet de där äppel-formade. De är väldigt lite använda men de är 9 månader gamla nu.  

Sedan köpte jag ju det där Escada-setet förra våren också, med fem småflaskor.. det är egentligen bara två som jag använder där, och två som jag inte gillar och en som jag har fullstorlek på. Fast jag vet inte om jag vill byta dem heller, skulle hellre sälja dem.

Hmm känns som vi hamnat väldigt OT nu Oskyldig


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Mooniq
2013-01-19 16:32
#12

sant att det är OT - sånt händer.. Skrattande

vill du "prata" parfymer så kan du ju mejla mig istället , så vi inte klipper tråden från trådskaparen.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

KaninPiggelin
2013-01-19 18:51
#13

då får jag kolla in på åhlens :D

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Annons:
Upp till toppen
Annons: