Annons:
Etikettkaraktärerna
Läst 2035 ggr
[Julis2000]
2013-01-16 23:00

*SPOILER* Fred?

Bara undrar, hur dog Fred? I filmen ser man honom bara död, men hur dog han? ^^ Och vad hände med Georgie?? xD

Annons:
[NinaCrown]
2013-01-16 23:26
#1

Han dog pga en explosion utanför Vid Behov Rummet när han slogs sida vid sida med Percy, alltå verkar det inte ha varit någon som siktade direkt på honom… Googlade detta för att vara säker så det är ett tag sen jag läste sista boken.

http://harrypotter.wikia.com/wiki/Fred_Weasley (sidan är på engelska, men otroligt bra när man vill hitta info om något i Harry Potter-världen Glad)

MissInAction
2013-01-16 23:33
#2

Umm Fru Sajtvärd, eller Medarbetare, skulle ni vilja sätta en SPOILER i rubriken? För folk som inte läst/sett allt Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Yelly Bean
2013-01-17 08:00
#3

#2 It's done Cool

Och ja, har för mig det är som NinaCrown sa. Så himla onödigt </3

Yelly Bean
2013-01-17 08:01
#4

Och vad som Hände med George. Han förlorade ju ett öra i början när de förflyttade Harry till kråkboet. Och sen blev han ensam. Vet inte om det är sant/så som Rowling tänker det, men har läst att han fortsatte med Weasleys Vassa Varor och att Ron hjälper honom.

TerriZue
2013-01-17 09:13
#5

#4 Det stämmer att han fortsatte med Weasleys Vassa Varor men han blev aldrig riktigt sig själv igen, han kunde aldrig komma över Freds död.

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

MissInAction
2013-01-17 09:36
#6

Puh! Visst tar man en risk när man hänger på såna här sidor om man inte läst alla böckerna eller sett filmerna, men det är ändå skönt om man kan varna folk i såna här diskussioner Glad

Visst är det sorgligt!! De var ju så nära varandra och dessutom tvillingar, då har man ett speciellt band. ♥


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
TerriZue
2013-01-17 10:49
#7

Ja, det är verkligen jättesorgligt. :( Dessutom känns det som att det inte alls blir detsamma utan Fred, de två ska vara ihop. De är som två delar av samma enhet och nu är det bara en halv.:(

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

[NinaCrown]
2013-01-17 11:37
#8

George fortsatte med butiken och gifte sig senare med Freds skolkärlek Angelina, har Rowling gått ut och sagt efter informationen jag snappat upp. De fick två barn, Fred II och Roxanne.

Yelly Bean
2013-01-17 12:15
#9

Ja, det är verkligen jättesorgligt. Kan liksom inte se hur George nånsin ska kunna bli sitt skämtsamma jag igen, utan Fred som hakar på. Rynkar på näsan

KastKatt
2013-01-24 21:20
#10

George blir även tillsammans med Katie Bell som var Freds tjej ett tag. om jag inte minns galet.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Upp till toppen
Annons: