Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 1319 ggr
skit.i.de.du
11/25/12, 5:52 PM

Någon som har läst?

Hej, jag undrar om det är någon annan här som har läst Rowlings nya bok The casual vacancy. Och isf vad tyckte du? Själv tyckte jag att den var jätte bra :)

Blir ganska irriterad på all kritik den har fått! (Och självklart kan jag inte låta bli att läsa alla recensioner jag ser, trots att jag blir sur och förbannad på folk som skriver att hon har "gått från Harry Potter till porr och droger".)

Fördelen med att vara smart är att man kan spela dum. Motsatsen är betydligt svårare.

Annons:
leemland
11/25/12, 5:55 PM
#1

Tyvärr inte, har inte hunnit köpa den ens :O Får väl önska mig i julklapp.

Rekomenderar du den? :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

skit.i.de.du
11/25/12, 6:03 PM
#2

Jajemän, jag rekommenderar den starkt :)

Fördelen med att vara smart är att man kan spela dum. Motsatsen är betydligt svårare.

leemland
11/25/12, 6:18 PM
#3

får väl se om jag får den då :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Yelly Bean
11/26/12, 7:27 AM
#4

Jag ska också önska mig den i julklapp, Skrattande

Mikaela120
11/29/12, 6:32 PM
#5

Har börjat läsa den :3 Inte kommit så långt än dock.

chade
1/8/13, 2:22 PM
#6

Jag antar att det den heter ''Den tomma stolen'' på svenska. Jag fick den av mamma och pappa när jag skulle åka hem så att jag hade något att läsa i bilen. jag läste inte direkt mycket, den är lite svår att komma in i tycker jag. Hoppas den blir lättare att förstå sen.

Har någon läst klart den, i så fall, vad tyckte du?

Små stjärnor lyser också i mörkret.

Annons:
Paimon
1/8/13, 8:39 PM
#7

Jag har läst klart den. Tyckte den var bra, lite trög i början att komma in i men sen flöt det på. Jag tror att alla hade förväntat sig att hon skulle fortsätta i samma stil som HP men det är en karaktärsdriven bok, det handlar om människoöden och deras dagliga liv. Vilket jag tycker att hon är bra på att skriva om. Det var faktiskt nånting som jag gillade väldigt mycket i HP böckerna så var de just mellanspelen när dom är i Hogsmeade eller sitter på lektioner.

Upp till toppen
Annons: