Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 13797 ggr
KaninPiggelin
2012-11-25 14:02

Harry Potter grejer i Stockholm?

Min pappa berättade för ett tag sedan att han hört om en fantasy butik i Stockholm som b.la säljer HP prylar. Butiken ska ligga i gamla stan, själv har jag aldrig hört om den förut.. Är det någon som vet något om denna butik eller om det finns flera butiker med HP prylar i Stockholm? :)

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Annons:
leemland
2012-11-25 14:04
#1

Coolt, har inte själv hört något. Har du testat att googla? :P Eller vet vad affären heter?

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

leemland
2012-11-25 14:06
#2

Detta forumet fick jag upp: http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=2243&page=5

Där står det lite om de.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

KaninPiggelin
2012-11-25 17:06
#3

#1 nej har tyvärr inte hunnit det :P Men brukar få bättre svar här ^^)

#2 tack!

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Yelly Bean
2012-11-25 17:40
#4

Dit måste jag gå när jag åker till stockholm nån gång! Awesome ju!

leemland
2012-11-25 17:54
#5

Såg att dom hade ju 2 andra butiker också, bland annat i Malmö :P Så kanske tittar man in innan jul :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

MissInAction
2012-11-25 18:22
#6

Ja det är ju Science Fiction-bokhandeln som även finns som webbshop Glad Ligger i Gamla Stan, som sagt. Om du går på Drottninggatan från Riksdagen så följer du bara gatan uppåt in i Gamla Stan, och sen ser du en gulaktig skylt. Västerlånggatan 48 kan du skriva in om du har någon slags navigation i mobilen. 

Butiken är verkligen värd att besökas!! Finns massor med böcker, filmer, prylar, kläder och annat Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
KaninPiggelin
2012-11-25 19:34
#7

#6 åhh vad kul :D tack :D

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Afturelding
2012-11-26 12:59
#8

Har man svårt att hitta gator så finns det lite större skyltar till Nobelmuseet och stortorget :) Sci-fi bokhandeln ligger precis i närheten :)

Himla mysig butik. Funderar på att ta en tur dit när jag är nere hos mina föräldrar i Södertälje vid jul.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Kameo
2012-12-01 00:52
#9

Har inte hört om någon butik som säljer prylar (bortsett från Leklust som för några år sedan sålde trollstavar).

Online finns dock www.wbshop.com, där de säljer MASSOR av samlarobjekt!

Med vänliga hälsningar,
Filip

TheGeneralIdea
2012-12-02 13:45
#10

Sci-Fi bokhandeln finns i göteborg också, de har lite HP böcker, stavar och annat plock :)

http://www.sfbok.se/prylar/pottersaker.asp

KaninPiggelin
2012-12-03 17:23
#11

Nu har jag varit där, och det var hur mysigt som helst :D

Fick med mig två grejer hem som jag kan lägga upp bilder på sen om någon vill se :)  ^^

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

MissInAction
2012-12-03 18:24
#12

Ja vi vill gärna se! Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: