Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 1021 ggr
Wand
10/31/12, 9:20 PM

OT: Donation till behövande

Hej!

Jag vill inleda detta med att jag hoppas att sajtvärden tillåter det hela och ett PM är alltid på sin plats om så inte är fallet. Jag har varken tålamod eller ork till att skicka individuella PM för att be om tillåtelse till varje enskild Sajtvärd.

I alla fall så är det som så att jag idag kom på att jag vill donera lite saker till behövande någonstans ute i världen. Varför inte då försöka skrapa ihop lite extra och se till att få en delaktig hand i det hela? 

Därför har jag bestämt mig för att kolla upp intresse på hur många som skulle vara intresserade av att gemensamt skänka bort saker som vi själva inte behöver men som kan vara till nytta för barn, familjer och vuxna som är i behov av allt de kan komma över. 

Pengar, kläder, pennor, papper och liknande är en bra utgångspunkt, men alla småsaker är hjärtligt välkomna. 

Mer info kring detta står här: http://nanuak.com/2012/october/donation.html#comment

Anledningen till att jag vill dela det på bloggen istället för att skriva det här direkt är för att det skulle bli en väldigt lång och tradig text. Ursäktar detta. 

Tack på förhand till alla som läser och dela gärna samt ge synpunkter och idéer! 

/Tula

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Annons:
Yelly Bean
11/1/12, 6:09 AM
#1

Bra idé. Glad Jag brukar skänka kläder och sånt som jag inte använder till vitryssland. Men har inget just nu, har precis rensat mitt rum för inte så längre sen.

Men hoppas att du når ut till många, det är viktigt att hjälpa, om man kan. Glad

Upp till toppen
Annons: