Annons:
Etikettnågot-du-undrar
Läst 7233 ggr
MissInAction
2012-10-20 22:26

Mitt/mina elevhem - berätta!

Undrar om det är fler som känner sig kluvna i fråga om vilket elevhem ni tillhör? Har ni lust att berätta hur ni resonerat och känt? Glad

Jag är ju medlem i en HP-förening här i Uppsala och nästan alla som är aktiva har bytt elevhem under de två år som jag varit med! Väldigt många byter dessutom till Hufflepuff - så jag undrar om det är något i luften Tungan ute

Man kan ju anta också att Pottermore-testet kom som en chock för många, och bidrog till en smärre identitetskris.

Jag tänkte inte så mycket på vilket elevhem jag tillhör eller vill tillhöra, förrän jag gick med i föreningen, men det lutade väl åt antingen Ravenclaw eller Slytherin. 
De sorterade mig i Ravenclaw och ett halvår senare lånade jag ut mig själv till Slytherin på en elevhemsfest, eftersom det var så få i just det elevhemmet. Sedan har jag blivit kvar, haha. Och det är en viss hemma-känsla.
Men, sedan kom Pottermore. Och placerade mig i Hufflepuff! Förvånad
Nej! var min spontana reaktion. Verkligen besvikelse. Men jag fick ett jättefint välkomstbrev och hemrummet är jättefint och mysigt. Och jag började väl förlika mig med att vara Hufflepuff.
Dock inte helt. Slytherin finns alltid där också. Och min älskade Sev…. bara han är tillräcklig anledning för att jag inte ska vilja överge Slytherin. 
Jag äger en Slytherin-slips och en mössa Glad Nu har jag allvarliga funderingar på att köpa en halsduk också, men jag vet ärligt talat inte om den blir gråsilvig eller gulsvart! Jag tror att jag måste ta mig till SF-bokhandeln för att se hur det känns när jag ser båda - vilket de förhoppningsvis har då, de hade väldigt lite grejer senast jag var där.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
LaSadie
2012-10-20 22:38
#1

Jag trodde bestämt att jag skulle hamna i Ravenclaw… men tydligen är jag en Slytherintjej. Innerst inne visste jag att jag skulle hamna där Skrattande

MissInAction
2012-10-20 22:47
#2

LaSadie,
Inga tvivel alls? Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

LaSadie
2012-10-20 23:00
#3

Inom mig var det ingen tvivel, egentligen Tungan ute

MissInAction
2012-10-21 00:27
#4

Måste kännas skönt! Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Yelly Bean
2012-10-21 07:13
#5

Jag har alltid betraktat mig som en Ravenclaware, och blev placerad där i Pottermore också. Cool

Jag har inte tänkt så mycket på det egentligen, men ravenclaw har alltid kännts mest hemma för mig. Glad

Har inga elevhemssaker eller så, men det första jag köper nån gång får absolut bli från ravenclaw!

[Ebfotograf]
2012-10-21 11:22
#6

Har alltid varit en Gryff från första start och även på Pottermore. Vet inte varför jag är det, men det är väl som Neville helt enkelt ;)

Annons:
MissInAction
2012-10-21 12:07
#7

Jag misstänker att det är sådan jag är, helt enkelt. Söker ständigt balans i allting jag gör, och tar till mig olika sidor av saker och ting. Det är något som många gånger gör mig förvirrad och lite besviken, eftersom jag inte kan säga att "såhär är jag", utan det kan skilja sig från dag till dag eller beroende på humör. Exempelvis om jag går osminkad eller uppsminkad (make up är en stor passion), vilken klädstil jag har, vilken musik jag lyssnar på. Jag definierar mig som bisexuell eftersom jag tycker det är dumt att begränsa sig.

Så, det är väl sån jag är!! Och med andra ord inte så konstigt att jag känner mig som en Slytherpuff! ♥ Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Yelly Bean
2012-10-21 12:28
#8

#7 Det tycker jag låter rätt bra egentligen Glad Man behöver ju inte skapa sig en massa begränsningar i alla fall. Cool

Mikaela120
2012-10-22 16:40
#9

Jag är väl typ 50% Ravenclaw och 50% Slytherin. Börjat bli mer och mer Slytherin men jag ser Ravenclaw som mitt elevhem. Har en Ravenclaw-slips och ska inom kort skaffa en Ravenclaw-halsduk.

Yelly Bean
2012-10-22 20:14
#10

Åh, en ravenclaw halsduk vill jag också ha! Gillar egentligen inte halsdukar, känner mig strypt av allt som liksom nuddar halsen.. men jag inbillar mig att jag skulle använda en om det var ravenclaws färger och logga på. Oskyldig

KaninPiggelin
2012-10-22 21:30
#11

Jag har alltid känt mig som en Griffindor eller Ravenclaw :) Har inte skaffat Pottermore konto ännu, men då får jag se =D :P

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Aztrya
2012-10-23 10:52
#12

Slytherin. Från start till slut, och för evigt. Har alltid blivit det i alla tester jag tagit. Slytherin och Draco Malfoy.
Så när Pottermore tyckte just Slytherin var det ingen shock ;)

Afturelding
2012-10-23 15:09
#13

Jag har fått Slytherin på alla tester jag gjort, inklusive Pottermore. Jag har väll alltid vetat, ända sen jag var sju år gammal. Slytherin är mitt hem och har alltid varit :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Annons:
AkaiTsuki
2012-10-23 19:43
#14

Jag har alltid velat vara i Ravenclaw men det har alltid kännts som om jag va i Hufflepuff men diverse tester och andra quiz, pottermore har alltid satt mig i Gryffindor :)

Dock så gillar jag slytherin väldigt mycket också, faktiskt mer än vad jag gillar Hufflepuff

//Joanna

Gia91an
2012-11-12 08:34
#15

Gjorde pottermore-testet och blev placerad i Hufflepuff. Nu känner jag mig verkligen borta då jag alltid placerat mig själv i Gryffindor. -.-'

Fan kommer gå och störa mig på detta hela dagen.

Yelly Bean
2012-11-12 09:06
#16

#15 Kan man inte göra om det då? Glad

Gia91an
2012-11-12 09:12
#17

15# säkert. men jag tänkte verkligen igenom varje svar… xD

Yelly Bean
2012-11-12 10:20
#18

#17 Haha, ajdå. Du får göra som Harry och ta ett allvarligt snack med sorteringshatten, Cool

Gia91an
2012-11-12 10:37
#19

18# ja verkligen. han har missuppfattat mig helt!

ThreeStars
2012-11-13 09:28
#20

Jag är helt och hållet slytherin. :)

Annons:
Pelle Långlös
2012-11-15 16:54
#21

I något test som jag fann här inne så blev jag placerad i Slytherin. Pottermore har jag inte gjort något test på.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Yelly Bean
2012-11-15 18:14
#22

Jag har kommit i Ravenclaw i de flesta test jag gjort. Några gånger i gryffindor och typ en gång i hufflepuff. :)

KaninPiggelin
2012-11-17 18:55
#23

Är det någon som vet något test som går att göra? ^^ Alltid kul att se vart man hamnar bland elevhemmen :D

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Yelly Bean
2012-11-18 16:37
#24

#23 Jag gjorde ett jättebra test en gång, med över 100 frågor. Men jag kommer inte ihåg vart det var. Rynkar på näsan

KaninPiggelin
2012-11-23 20:16
#25

#24 :(

Någon annan som vet om det?

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Fanta95
2012-11-24 18:42
#26

Jag var bombsäker på att jag tillhörde Ravenclaw, tills för ett år sedan. Har typ alltid fått Ravenclaw på alla test jag gjort, men så plötsligt så började det dyka upp en del Hufflepuff resultat. Då brydde jag mig inte om det så mycket, men när jag äntligen blev medlem på Pottermore i våras och skulle sorteras.. Hufflepuff! Nej, nej nej! Jag kände mig väldigt besviken och loggade inte in på Pottermore på flera veckor. Inte vart man gladare av att flera av mina kompisar lugnt sa: men du passar i Hufflepuff! Skrikandes

Men efter ett tag så accepterade jag att jag var placerad i Hufflepuff och när jag så smånigom började läsa lite om Hufflepuff, speciellt på Pottermore, kom jag fram till att jag nog är en Hufflepuffare trots allt Obestämd. Jag har velat göra om sorteringstestet, men samtidigt känns det som lite fusk att göra om testet bara för att få "rätt" elevhem. Jag är i Hufflepuff och trivs med det! Glad

MissInAction
2012-11-24 20:49
#27

Vad härligt, Fanta! En stolt Hufflepuff Glad

Själv är jag fortfarande kluven och om någon frågar så säger jag Slytherpuff ♥
Fast ibland kan jag känna att hela elevhemsgrejen blir så uppförstorad. Som om det inte finns individer med olika egenskaper och förmågor i varje elevhem! Alla är ju olika. Men det är väl mänskligt att söka sig till likasinnade och vilja tillhöra Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Ellviraaa
2012-11-24 21:18
#28

Jag har alltid känt som jag är hemma hos Gryffindor. Pottermore placerade mig där med. Men har funderat på om jag inte skulle passat i Ravenclaw eller Slytherin… eller Hufflepuff Men alltid gillat Griffindor bäst tror jag! ;)

ninor
2012-11-26 15:54
#29

Jag har alltid innerst inne velat vara en Gryffindor. Men tvivel har alltid funnits där, kanske passar jag bättre i Ravenclaw eller Slytherin? Hufflepuff känns inte som nått för mig.

Gjorde precis pottermore testet och tillhör tydligen Gryffindor med 90%. Skrattande

lili3337
2012-11-26 16:11
#30

Jag har alltid hamnat i Gryffindore. Men skulle jag månne passa bättre i Slytherin?

Glada hälsningar från lilla mig! Regnbåge

Emmetem
2012-11-29 10:26
#31

Jag har testat ett jättebra test, och jag blev 100% Gryffindor, 69% Ravenclaw, 86% Hufflepuff och 39 % Slytherin! Glad
Har alltid kännt att jag tilhört Gryffindor!

/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.

Afturelding
2012-11-29 18:38
#33

Gjorde testen som #32 tipsade om.

På första:
Slytherin - 15
Gryffindor - 10
Ravenclaw - 7
Hufflepuff - 3

På det andra fick jag främst Ravenclaw, men det skiljer bara två poäng mellan Ravenclaw och Slytherin. Av någon anledning tyckte testet att man skulle vara extrovert som slytherinare, men det tycker inte jag. Introverta är de som tänker mest, och tänka måste man för att vara slug ;)

Ravenclaw: 87
Slytherin: 85
Gryffindor:80
Hufflepuff: 35.

Så, jag antar att sorteringshatten (eller vad nu skolan i norra europa har, eftersom att Hogwarts bara tar in elever från storbrittanien och irland) skulle kunna vilja satt mig i Ravenclaw, men jag är Slytherinare i själen så jag hade helt sonika fått ta ett allvarligt samtal med tinget!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Mikaela120
2012-11-29 20:12
#34

Gjorde om testen och denna gång blev det (på den första):

Ravenclaw - 12
Hufflepuff - 9
Gryffindor - 9
Slytherin - 9

Andra:

Ravenclaw: 92
Gryffindor: 76
Slytherin: 74
Hufflepuff: 54

Personligen skulle jag vilja byta platsen på Slytherin och Gryffindor, men det är ju bara två poäng så :) Sist fick jag 100 på Ravenclaw.

Annons:
lili3337
2012-12-20 14:39
#35

Finns det tester/quiz på svenska? Suger på engelska! Obestämd

Glada hälsningar från lilla mig! Regnbåge

[NinaCrown]
2013-01-01 20:13
#36

Jag är Ravenclaware, har vetat det i mig i flera år och att pottermore höll med gjorde mig inte så fundersam. Gjorde till och med testet två ggr på skoj skull och fick ravenclaw på båda :P De flesta internet testerna sätter mig även i Ravenclaw eller Slytherin i ovanliga fall.

Första testet #32 skrev satte mig i Gryffindor vilket är första gången för mig, men jag tycker att Gryffindor och Slytherins är ganska lika. För mig påverkas de av samma saker men de reagerar olika vilket leder till olika resultat. Andra testet satte mig i Ravenclaw, vilket är mer naturligt för mig ^^

Jag trivs bra med allt som har med Ravenclaw att göra, förutom att allt är blått XD Det är en färg jag bara inte klarar. Dock vet jag med mig att jag dras ganska mycket till Slytherin just pga hur jag kalkylerar allt och hur jag reagerar på folk. Dock är jag väldigt introvert och inte extrovert vilket väldigt många sådana här tester handlar om. Enligt många tester så kan tydligen Slytherinar bara reagera så att de beter sig illa/själviskt, vilket jag tycker är ganska fel.

Yelly Bean
2013-01-02 08:04
#37

#36 Måste säga att du har en himla bra självinsikt i alla fall!

Faktiskt rätt kul hur många som verkligen börjar fundera på sig själva och vem man är, utifrån Hogwarts elevhem Cool

Sommarek
2013-01-02 10:17
#38

Jag hamnar alltid i Slytherin oavsett vilket test jag tar, även på Pottermore, och det har jag det helt fint med; det är det elevhemmet jag hade valt om jag själv fått välja också. :) Sedan är det alltid ganska roligt att få kommentarer som "åh, är du Slythie, du som är så snäll och hjälpsam!" Gillar att gå emot folks fördomar. :D

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

[NinaCrown]
2013-01-02 13:10
#39

#37 Tackar tackar Glad Har blivit så iom att ett av mina största intressen är psykologi. Då blir det att man granskar sig själv ganska mycket ^^''

Yelly Bean
2013-01-02 15:50
#40

#39 Haha, ja det kan jag förstå. Tungan ute

KaninPiggelin
2013-01-03 19:00
#41

På första fick jag:

Hufflepuff - 13
Ravenclaw - 13
Gryffindor - 9
Slytherin - 8

Har alltid känt mig som en ravenclaw, och jag fick ju 13 på båda, så då borde jag väl få välja? xD

Testet sa Hufflepuff :P

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Annons:
AkaiTsuki
2013-01-03 19:38
#42

På det första

Gryffindor - 13
Ravenclaw - 12
Hufflepuff - 11
Slytherin - 9

På det andra

Hufflepuff - 69
Slytherin  - 66
Ravenclaw - 61
Gryffindor -56

Hahah det blev tvärtom på de båda quizerna!

(På pottermore är jag Gryffindor för de som inte orkar kolla längre upp)

//Joanna

UrchinFamiljen
2013-01-03 21:11
#43

Från första början jag läste Harry Potter och de vises sten tyckte jag att Hufflepuff var bäst, men sen är de sa i böckerna att det var typ nördar i Hufflepuff så tyckte jag mindre om det.. Och sen när man har varit med dom i böckerna i Gryffindor så vill jag hellre vara där. Med Fred och George och alla dom! Men sen ville jag vara i Ravenclaw eftersom Luna var där och det verkade så fint där (första intrycket jag fick av Ravenclaw var att människor där var elakare än dom i Slytherin, inget illa menat). Helst vill jag egentligen vara i alla eftersom de har olika bra egenskaper! :)

På Pottermore blev jag en Hufflepuff och jag gillar det, eftersom det var det första elevhem som jag ville vara i! :D

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

UrchinFamiljen
2013-01-03 21:28
#44

Fast jag skulle nog helst vilja vara Gruffherclaw! :D 25% av varje!

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

[Nothronychus]
2013-04-09 22:09
#45

Jag är Hufflepuff, och har blivit det på typ alla tester :)

leemland
2013-04-13 20:56
#46

Jag testade båda testen.

På de första blev de såhär: 

Gryffindor - 14
Ravenclaw - 13
Hufflepuff - 12
Slytherin - 6  

På de andra blev de såhär: 

Griffindor 50
Ravenclaw 69
Hufflepuff 80
Slytherin 40

Kommer inte ihåg vilket elevhem jag är på i Pottermore :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Yelly Bean
2013-04-14 07:28
#47

#46 Haha, det var olika svar! ^^

leemland
2013-04-14 13:28
#48

#47 Ellerhur :P haha.

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Annons:
idapttersson
2013-04-16 15:53
#49

Jag känner mig som en "Gryffindortjej". Och jag skaffade Pottermore och blev placerad i Gryffindor. Kände tydligen rätt haha.

Kram Ida Hjärta

http://idapttersson.devote.se

looonyuchiha
2014-01-30 22:21
#50

Jag trodde ja var i Gryffendore men på pottermore vart jag en ravenclaw men känner mig mittimellan dom

Mr Raja
2014-01-30 23:29
#51

Måste nog göra om de dr testerna. Jag hamnade i Slytherin och skulle förmodligen ha passat i alla fyra… men så här om dagen gjorde jag en facebooktest och blev en annan favorit - RON WESLEY! Det är alltså mitt nya jag sen jag blev kattmamma till min kisse Neville antar jag.

Jag tror att om Snape (mitt "hjärta" också) hade tagist sig för med att välja som Harry gjorde, hade han valt Gryffindor - inte bara pga Lily.

Det bästa med att ha katt är att den håller borta dementorerna!

[Skörbjugg]
2014-01-31 05:00
#52

Vafalls??? Finns det en HP-förening i Uppsala? :o …och vad gör man i en sån?

MissInAction
2014-01-31 07:28
#53

Haha #52 😃 
Jag är påväg ut nu, bråttom. Kan berätta senare!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Skörbjugg]
2014-01-31 15:01
#54

oooh väntar spänt!

[Hamster 4 ever]
2014-01-31 18:59
#55

Jag har alltid känt mig som en Rawenclaw eller Slytherin. På pottermore fick jag faktiskt välja mellan de två… Vet inte hur vanligt det är. 🤔

Annons:
stinabest
2014-01-31 19:51
#56

Har alltid känt mig som en Hufflepuffare och alltid blivit placerat i det elevhemmet. Känns väldigt skönt :)


blondie4you
2014-02-09 19:16
#57

Jag är en slytherpuff :l Nejmen, jag har haft mångaaaa pottermore konton och på varje så blev jag insorterad i antingen slytherin eller hufflepuff… Men för tillfället känner jag mig som en slytherinare ^^

[Skörbjugg]
2014-02-09 23:08
#58

Jag är för övrigt en hängiven Hufflepuffare! Är lite sorgsen över att det elevhemmet blir lite bortglömt att förklara om i böckerna ^^ Men jag tänker att det är en väldigt god stämning i det elevhemmet och att det är genomgående snälla personer som hamnar där. 😂

[RC1393]
2014-02-15 17:00
#59

Vet inte riktigt, haha.

Ser mig själv som en snäll och hjälpsam person. Är väldigt självständig, gillar att vara ensam mycket. Ständigt höga krav på mig själv och vill prestera bra i allt jag tar mig för, men är det till trots väldigt nöjd med mig själv överlag. Noggrann och ambitiös med mycket fantasi, vill göra något som gör någon skillnad när jag avslutar mina studier, som veterinär, läkare osv. Tycker bäst om djur så veterinär är min ambition. Har lätt för att tända på alla stubiner och bli arg, i alla fall kring de som står mig närmast, annars ganska tålmodig och påhittig. 

Någon som har några förslag var jag skulle passa?

Sasa Allie
2014-04-23 15:27
#60

59 känner igen mig i ditt dilemma, vi är nog ganska lika 🙂


Yelly Bean
2014-04-23 19:35
#61

#59 Nu är jag ju ingen expert men spontant tänkte jag på Ravenclaw. 🙂

hermione9
2014-04-29 13:26
#62

Jag blev ytterst lättad när jag fick reda på att jag tillhörde Gryffindor eftersom att min favoritkaraktär är med i Gryffindor, Hermione. Hon är så smart!

Men jag blev också glad för jag var rädd att någon skulle typ reta mig… men ingen gör ju det om det är GRYFFINDOR!!!!!

MVH/ The MLP/HP/W/Movie/cry - loving foll!!!!!Storgråter (I can't believe its the end)!!!!!

Annons:
MatildaSjöberg
2014-05-08 01:03
#63

Alltid kännt mig som Rawenclaw och hamnade där :-) Tror dock det var nära Hufflepuff 😇

jiithra
2014-05-08 17:06
#64

Gjorde nått test och hamnade i Rawenclaw, vilket gjorde mig nöjd ^^

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus

Sandrantolv
2014-05-15 20:24
#65

Rawenclaw eller hufflepuff ibland gryffindor

KaiPon
2014-05-16 22:31
#66

Kan säga att jag aldrig tvekat, för på varenda 'vilket elevhem tillhör du' test jag gjort har jag alltid, och då menar jag alltid, hamnat i Hufflepuff.

Well, förutom en gång då jag hamnade i Slytherin, men beskrivningen var Hufflepuffs. (Den som hade gjort den quizen hade antagligen blandat ihop svaren, för förklaringarna var helt fel. Det stod till och med 'Hufflepuff' i förklaringen jag fick, så något måste gått lite fel där)

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Bello_O
2014-05-21 17:41
#67

Test 1; Ravenclaw: 12 Gryffindor: 11 Hufflepuff: 11 Slytherin: 7 Test 2: Ravenclaw: 77 Hufflepuff: 71 Gryffindor: 69 Slytherin: 66 Så jag är en ravenclaware jag:3

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

nottheonly
2014-05-28 11:38
#68

Jag hamnar alltid i Hufflepuff när jag gjort såna där tester ^^

Mitt resultat:
Gryffindor: 72
Ravenclaw: 62
Hufflepuff: 86
Slytherin: 51

Jag känner nog att det är rätt elevhem för mig 🙂

Splitter
2014-06-08 08:57
#69

I alla tester hamnar jag i Hufflepuff, fast det var när jag körde Pottermore som jag fastnade för elevhemmet. Det är ju ändå JK Rowlings hemsida😃

Never look down on someone unless you're helping them up ~

Annons:
[Myraan]
2014-06-08 22:36
#70

Har aldrig hamnat i något annat än Hufflepuff, även enligt Pottermore. Och det känns braaaaa!

Flöffo
2014-06-12 00:42
#71

Jag tillhör ravenclaw enligt Pottermore. 🙂

//Flöffo

Kadoor
2014-06-19 23:10
#72

Enligt pottermore tillhör jag både hufflepuff & ravenclaw. Jag känner att jag tillhör båda, vet inte riktigt vilket jag tillhör mest men har blivit placerad i hufflepuff i ett annat test också. 🙂 (gjorde testet på pottermore två ggr, blev placerad i hufflepluff ena och i ravenclaw andra gången)

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Upp till toppen
Annons: