Annons:
Etikettunderhållning
Läst 5884 ggr
Yelly Bean
10/6/12, 10:36 PM

Du vet att du är HP-skadad när...

Jag såg en liknande tråd på MugglarPortalen och tänkte att det skulle vara kul att ha en sån här med. Det går till så att man skriver "Du vet att du är HP-skadad när…" och sen ett påstående. Det kan vara nåt du brukar göra, säga eller tänka. Kan bli kul! Skrattande

Jag börjar: Du vet att du är HP-skadad när du jämför personer i din omgivning som du gillar/ogillar med Voldemort och Dumbledore.

Annons:
Yelly Bean
10/7/12, 6:47 PM
#1

Kom på en till Skrattande

Du vet att du är HP-skadad när du tänker på den tråkiga läraren i skolan som Professor Binns.

Mikaela120
10/7/12, 9:04 PM
#2

Är du med i Mugglis?? Jag är där hela tiden, vid samma namn som här.

Mikaela120
10/7/12, 9:05 PM
#3

Okej det där var Off topic…

Du vet att du är HP-skadad när man tappat bort något och skyller på att Malfoy tog ens Minnesåll (stav).

Yelly Bean
10/7/12, 10:19 PM
#4

#2 Gick med för inte så länge sedan. Jag heter också samma som här. Glad

#3 Haha, den var bra!

Yelly Bean
10/7/12, 10:21 PM
#5

Du vet att du är HP-skadad när du åker tåg och önskar att det fanns kupéer, så att man skulle kunna låtsas att det är Hogwartsexpressen ett tag.

(Jag åker tåg nästan varje dag, så jag önskar det rätt ofta. ^^)

Xia
10/8/12, 12:46 AM
#6

Du vet att du är hpskadad när du försöker använda accio och lumps på morgonen

Kram Xia
bloggen



Instagram: Xiah
twitter: Xia
h

wordfeud: xiahallding@hotmail.com

Annons:
KaninPiggelin
10/8/12, 8:31 AM
#7

#5 känner såå igen mig! :D

Underbar tråd Skrattande

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Yelly Bean
10/8/12, 12:12 PM
#8

Accio har jag försökt använda flera gånger också… ^^

Du vet att du är HP-skadad när du mumlat x antal förhäxningar mot personer du ogillar.

Linneaundulat
10/8/12, 3:21 PM
#9

Här kommer några:

Du vet att du är HP-skadad när du kan alla böckerna fram och baklänges.

När du har citat från filmerna på din vägg

När du fortfarande hoppas på att få ett brev från Hogwarts

När du döper dina djur efter HP karaktärer

När du blir kär i en karaktär från fimerna

BlommaMin vardagsblogg: http://minasmadjur.devote.se/Blomma

                              Mvh Linnea

MissInAction
10/8/12, 3:22 PM
#10

Du vet att du är HP-skadad (fast jag föredrar nog att kalla mig Potterhead Flört) när du blir exalterad över att någon till synes vanlig person har kläder och attiraljer i elevhemsfärger.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
10/8/12, 3:26 PM
#11

Du vet att du är HP-skadad när du ryser och börjar skylla på Dementorerna när det är dimma ute.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Xia
10/8/12, 3:31 PM
#12

Du vet att du är HP skadad när du hör ugglorna prassla med brev på natten på #6 menade jag accio och LUMOS inte lumps… ursäkta!

Kram Xia
bloggen



Instagram: Xiah
twitter: Xia
h

wordfeud: xiahallding@hotmail.com

KaninPiggelin
10/8/12, 5:11 PM
#13

#11 precis!

Du vet att du är HPskadad när du "fangirlar" över personer som heter Harry.

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Annons:
Yelly Bean
10/8/12, 6:19 PM
#14

Du vet att du är HP-skadad när du tycker att en föreläsare på skolan liknar Umbridge. (Fast hon hade gula kläder xD)

TerriZue
10/9/12, 12:34 PM
#15

Du vet att du är HP-skadad när du går fram och på måfå slår på tegelväggar för att Diagongränden kanske kan gtömma sigt bakom. ;)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Yelly Bean
10/9/12, 8:56 PM
#16

Du vet att du är HP-skadad när du får hicka för att någon presenterar sig som Narcissa. (Hände idag!) (Fick kanske inte hicka, men ni förstår vad jag menar?^^)

Cafesinner
10/9/12, 10:16 PM
#17

Du vet att du är HP-skadad när…

_Du låtsas att mammas hägare för kökshanddukar är en trollstav, som du sedan gör till en del i din obligatoriska Hermione-uklädnad vid varje premiär.

Du helt random börjar citera hela scener ur Hemligheterna Kammare för att någon sade något som påminde om ett ord som användes i en specifik scen. 

Du vill döpa dina barn i mellannamn efter olika favoritkaraktärer.

Du gör ett lååångt blogginlägg dedikerat till de skådisar som skulle spelat olika rolller om det var upp till dig.

_

Yelly Bean
10/14/12, 9:57 AM
#18

Du vet att du är HP-skadad när du ser någon med röda, hängande örhängen och tror att det är rädisor.

Ellviraaa
10/14/12, 8:14 PM
#19

Du vet att du är HP-skadad när du har ovanligt mycket tur och skyller på att nån har lagt Felix Felicis trolldryck i din pumpasaft! Flört

Yelly Bean
10/14/12, 9:00 PM
#20

Du vet att du är HP-skadad när du tänker på Weasleys Vassa Varor när du ser en hundleksak i form av en gummihöna. Oskyldig

Annons:
cleo09
10/15/12, 1:39 PM
#21

Du vet att du är HP-skadad när du ser en råtta som liknar Scabbers. Tungan ute

Yelly Bean
10/17/12, 4:09 PM
#22

Du vet att du är HP-skadad när du ser en varelse i WoW och det första du tänker på är att den är lik en hippogriff. (Inte jag som spelar ^^)

Yelly Bean
10/19/12, 6:24 AM
#23

Du vet att du är HP-skadad när du tänker på Hagrid när du ser ett Rosa paraply.

KastKatt
10/21/12, 9:27 PM
#24

Du vet att du är HP-skadad när står ut i flera timmar med fruktansvärd smärta när du tvunget tatuerar Hogwartsloggan på din vad.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Josephine2
10/21/12, 10:18 PM
#25

Du vet att är HP-skadad när du är arg och att läsa en HP bok är det ända som kan få dig på bra humör igen.

AkaiTsuki
10/21/12, 11:50 PM
#26

Du vet att du är HP-skadad när du kallar människor för mugglare som om de inte förstår ett Harry Potter skämt

//Joanna

Yelly Bean
10/26/12, 8:04 AM
#27

Du vet att du är HP-skadad när du tänker på Hedwig när du ser en bild på en uggla, även fast den inte är vit.

Annons:
KaninPiggelin
10/26/12, 9:44 PM
#28

#27 sååå sant!

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Ellviraaa
10/27/12, 10:19 AM
#29

Du vet att du är Hp-skadad när du läst om hela serien och läst klart Dödsrelikerna (ännu en gång) sen måste börja om på De vises sten! :)

Yelly Bean
10/28/12, 8:30 AM
#30

#29 Sant <3

Ellviraaa
10/29/12, 6:09 PM
#31

_Du vet att du är Hp-skadad om du nån gång har vart eller är lite små kär i nån av karaktärerna
_

Yelly Bean
10/29/12, 7:12 PM
#32

#31 Heh, lite småkär är väl en underdrift? Oskyldig

Ellviraaa
10/29/12, 7:29 PM
#33

#32 Tja… antingen lite små kär eller helt stört kär Flört

MissInAction
10/29/12, 11:22 PM
#34

#32 och #33
Eller hur!? OskyldigFlörtSkrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
TerriZue
10/30/12, 8:30 AM
#35

#31 Då är jag rejält Hp-skadad. ;)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Yelly Bean
10/30/12, 11:30 AM
#36

Säg nån som inte har haft en kruch på någon av personerna liksom, FlörtOskyldig

Yelly Bean
10/30/12, 11:32 AM
#37

Du vet att du är HP-skadad när du tänker på kvicken när du ser en valnöt.

Ellviraaa
10/30/12, 11:37 AM
#38

Du vet att du är Hp-skadad när du ser Robert Parttinsson och säjer att de e ju han som spelar Cedric Diggory! Men din kompis säjer nej de är ju han som spelar Edward Cullen…

[Jounapä]
11/2/12, 11:38 PM
#39

Jag har döpt mina hamstrar till Fred och George Skrattande (a)

skit.i.de.du
11/9/12, 3:18 PM
#40

#39 Haha vad kul två av mina kaniner heter också Fred och George! (Dom är födda i samma kull också.)

Fördelen med att vara smart är att man kan spela dum. Motsatsen är betydligt svårare.

Ellviraaa
11/11/12, 9:45 AM
#41

Du vet att du är Hp-skadad när du kan nästan alla repliker utantill när du ser på filmerna…

Annons:
Yelly Bean
11/11/12, 1:28 PM
#42

Du vet att du är HP-skadad när du kallar din häst för Klonken. Tungan ute

Yelly Bean
11/22/12, 4:48 PM
#43

Du vet att du är HP-skadad när du läser ordet "Defense" i en skolbok och genast tror att det kommer följas av "Against the Dark Arts".

(Det stog National Defense Education Act, blev så besviken, haha.)

Linneaundulat
11/23/12, 7:37 AM
#44

Du vet att du är HP-skadad när du läser legering i en skolbok och tänker på legelimering Tungan ute

BlommaMin vardagsblogg: http://minasmadjur.devote.se/Blomma

                              Mvh Linnea

Gia91an
11/24/12, 8:26 PM
#45

14# OOOh vilken lärare var det? Arja? Eller den hyperaktiva?

16# Det måste vara Narcissa i min klass va? Jag dog lite när jag fick reda på hennes namn faktiskt!

Yelly Bean
11/25/12, 7:33 AM
#46

#45 Prefekten för BHS, haha! Kommer inte ihåg vad hon heter.

Och ja, det kan ju inte vara så många som heter Narcissa. Tror hon gick i BIB11, så :D

Yelly Bean
2/14/13, 12:22 PM
#47

Du vet att du är HP-skadad när du ser en kille i orange byxor och tänker på Fred&George. (De har ju orange byxor i flammande bägaren.)

MalinLussmann
4/4/13, 2:05 PM
#48

Jag har en katt som heter James… heh. Du vet att du är HP-skadad när du har en häst med en vit blixt i pannan! Nej, allvarligt nu: Du vet att du är HP-skadad när… …du relaterar allt till HP, händelser, repliker, böcker (typ Bibeln och telefonkatalogen…) …du blir arg om någon använder ordet "always", hallå det är Snapes?! …du gråter när du läser för att det är så jäkla briljant. …du stör dig på att Harry inte alls har sin mors ögon. …du tänker lära din häst "hippogriff-hälsningen"

Annons:
Cola&Bacardi
4/4/13, 2:35 PM
#49

Du vet att du är HP-skadad när du tycker att din nya mentor liknar Madam Hooch 😮 (allvarligt hon hade nästan exakt likadan frisyr och liknande ansikte m.m) 

Det var typ det första jag kom och tänka på när jag såg henne för första gången

Mvh Linnea 

Cola&Bacardi
4/4/13, 6:35 PM
#50

Kom på en till:

Du vet att du är HP-skadad när du lyssnar på låten "The Riddle" med Nik Kershaw, trots att det inte är din musiksmak, bara för "Riddle" delen i låttiteln. :)

Mvh Linnea 

MalinLussmann
4/4/13, 7:27 PM
#51

#49 Min mentor ser också ut som Madam Hooch! XD

Cola&Bacardi
4/4/13, 7:32 PM
#52

#51 Jaså? Hahah tänk om det är samma 😃

Mvh Linnea 

MalinLussmann
4/4/13, 7:37 PM
#53

Heter hon Susanne? ;)

Denna kommentar har tagits bort.
Cola&Bacardi
4/4/13, 7:52 PM
#55

Näe. Då finns det alltså fler än en madam Hooch liknande lärare. Intressant, typ🙂

Mvh Linnea 

Annons:
MalinLussmann
4/4/13, 7:59 PM
#56

Jätteintressant!

Cola&Bacardi
4/27/13, 10:51 AM
#57

Puttar upp :)

Mvh Linnea 

Linneaundulat
4/27/13, 12:23 PM
#58

Du vet att du är Hp-skadad när… Du visar upp ditt rum för någon, och det första dem frågar är: "Jasså du gillar Harry Potter" 

😃

BlommaMin vardagsblogg: http://minasmadjur.devote.se/Blomma

                              Mvh Linnea

Yelly Bean
4/27/13, 12:52 PM
#59

Du vet att du är HP-skadad när du läst du läst ut hela serien för 16:e gången (och när du håller räkningen på hur många gånger det är…) 😇

Yelly Bean
10/1/13, 9:05 PM
#60

Åh, puttar upp denna tråden nu för kom ihåg den när detta hände: 

Du vet att du är HP-skadad när du läser ordet "smugglare" och tror att det står mugglare. 🤦‍♂️

[NinaCrown]
10/2/13, 1:26 AM
#61

Du vet att du är HP-skadad ifall du får obehagliga rysningar så fort du ser blått och silver istället för blått och brons.

Stjäl lite inspo från en annan tråd 😇

Crest
10/2/13, 5:26 PM
#62

#61 Haha så sant! ;)

Du vet att du är HP-skadad när du ser en bil med registreringssiffrorna "OSW", och det första du tänker på är Cornelius Fudge.

Någon som kan komma på varför? 😃

Annons:
MissInAction
10/2/13, 5:46 PM
#63

#62
Inte en susning! 🤔

Du vet att du är HP-skadad när du tittar ut genom fönstret och ser ett svart lakan skakas från balkongen ovanför, och din omedelbara reaktion blir att hjärtat stannar och du skriker dementor! (det var gråmulet dagen till ära)


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Yelly Bean
10/2/13, 6:58 PM
#64

#62 Haha, för att han heter Oswald i mellannamn! 😃

#63 Fy, jag hade blivit livrädd! 😇

Crest
10/2/13, 7:09 PM
#65

#64 Korrekt! 😉Nästan lite skrämmande hur snabb ens hjärna är på att göra så långsökta kopplingar (eller kanske inte långsökt egentligen, men en vanlig person skulle ju aldrig gjort den kopplingen)… Relaterar ju i princip allt jag hör och ser till HP, på ett eller annat sätt xD

#63 Svarta lakan?! :O Tror aldrig jag sett det, bara vita och blå. Men skulle blivit livrädd om det hände, även om det var ett vitt lakan och inte svart haha…

Crest
10/2/13, 7:17 PM
#66

Du vet att du är HP-skadad när du går in på iFokus startsida och det står "Ny sajt: Dvärgpinscher iFokus" men du läser det som "Dementorer iFokus".

Var ett tag sedan det hände (precis som med OSW-bilen), men ändå :P

Yelly Bean
10/3/13, 9:00 AM
#67

#65 Haha, jag hade nog inte gjort den kopplingen så snabbt som du, men nu när Fudge redan var inblandad så tänkte jag på att han heter det i mellannamn. 😉

Crest
10/3/13, 4:29 PM
#68

#67 Kan ju hända att jag precis hade läst något kapitel där det nämns… hehe man kan ju hoppas det i alla fall. 😃

HästMunken22
10/3/13, 9:07 PM
#69

Du vet att du är HP skadad när du i skolan får en röd och gul mapp och tänker "Gryffindor!". Har hänt haha

Annons:
[Anamalar]
10/6/13, 9:26 PM
#70

Jag verkar vara väldigt HP-skadad ;) Det mesta stämmer på mig :)

[Sniff]
10/9/13, 9:16 AM
#71

Du vet att du är HP-skadad när du hittar ett brev som din mamma skrev till sina föräldrar när du var liten, och du börjar gråta för att det påminner om Lilys brev till Sirius… 😇

Yelly Bean
10/9/13, 10:11 AM
#72

Du vet att du är HP-skadad när du läser namnet Evans i kurslitteraturen och tänker på Lily. 😛

idapttersson
10/9/13, 1:43 PM
#73

Du vet att du är HP-skadad när du är den enda i ditt umgänge som ser skillnad på Fred och George 🤪

Kram Ida Hjärta

http://idapttersson.devote.se

Yelly Bean
10/11/13, 1:54 PM
#74

Du vet att du är HP-skadad när du piper av lycka för att en klasskompis har Harry Potter-glasögon på sig! 😃🤗

Ljusa
10/11/13, 4:30 PM
#75

Du vet att dug är hp skadad när du går runt med hörlurar hela tiden och lyssnar på hp istället för musik :p Gör lyssnar hela tiden (HELA) när jag ska sova, när jag gör läxor när jag ritat, när jag hör annat :D

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

Ljusa
10/11/13, 4:37 PM
#76

Du vet att du är hp skadad om du har råttor och din pappa säger: Alla råttor dör inte alls när de är 2-3 år Scaburs blev ju hjäyye gammal Och du svara helt naturligt utan att tänka: Scaburs var ju en animagus Istället för att säga han är ju på hittad :p

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

Annons:
Yen-Chan
10/16/13, 10:09 PM
#77

Du vet att du är HP skadad om du läser en bok med massa klotter intill texten och tror att bokens förra ägare var Halvblodsprinsen 😃

(vilket faktiskt hände mig när jag lånat en bok från biblioteket…var det första jag tänkte på när jag såg alla anteckningar) :3

Sajtvärd SydKorea Ifokus

TerriZue
10/17/13, 8:26 AM
#78

Du vet att du är HP-skadad när du jobbar som brevbärare och ska dela ut post till någon som heter "De la cour" och du börjar fnissa för dig själv eftersom du tänker att du delar ut post till Fleur. :P

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Hamstern Edit
10/18/13, 9:07 AM
#79

#59, har du läst ut alla Harry Potter-böckerna 16 ggr???? Har läst alla 6 gånger och trodde det var mycket….

http://vivve.blogg.se/

Beök gärna min blogg, och kanske lämna en kommentar?♥ http://vivve.blogg.se/ blogg om foto & vardag

Yelly Bean
10/18/13, 1:47 PM
#80

#79 Haha, ja… 😞 Men så har jag ju läst dem i 12 år också. 🙂

Hamstern Edit
10/23/13, 8:38 AM
#81

#80, är bara 12 än så länge(har precis börjat på 7:de läsningen nu)🥳

de är ju så BRA 😃

Beök gärna min blogg, och kanske lämna en kommentar?♥ http://vivve.blogg.se/ blogg om foto & vardag

[Kavring]
10/23/13, 9:29 AM
#82

Du vet att du är HP-skadad när du hatar "Umbridge" när hon är med i ett avsnitt i Little Britain. (Skådisen var med i ett avsnitt i en säsong när "rullstolsburne" Andy har en vikarie istället för Lou)

Yelly Bean
10/27/13, 8:53 AM
#83

Du vet att du är HP-skadad när du piper lite över lycka för att Harry Potter-serien nämns i din kurslitteratur. 😇 

(Om man läser mina såna här så verkar det som jag alltid pluggar, och det känns det som jag gör också… xD)

Annons:
ninor
10/28/13, 9:51 AM
#84

Du vet att du är HP-skadad när du namnger dina husdjur efter karaktärer i Harry Potter… 😂

Yelly Bean
10/28/13, 10:06 AM
#85

Du vet att du är HP-skadad när du tänker på Bertie Botts bönor i alla smaker när du spelar candy crush. 😃

Bello_O
10/31/13, 1:57 PM
#86

Och min hund heter Ginny😋

Medarbetare på Sheltie Ifokus.

HästMunken22
11/1/13, 11:09 PM
#87

Du vet att du är Hp-skadad när du ser en rödhårig flicka på stan och tänker "hon ser ut som en Weasley". Har också hänt haha.

jiithra
11/1/13, 11:19 PM
#88

Du vet att du är HP-skadad så fort du tänker på Snape när någon säger/skriver Always.

Jag hoppas du har en fortsatt trevlig dag 🙂
Valar Morghulis
Artikelförfattare på Lajv ifokus

[Hamster 4 ever]
11/3/13, 6:59 PM
#89

Du vet att du är HP-skadad när du ska laga mat, (Lammstek) och ska stryka hela steken med en delad vitlöksklyfta och du frågar dig själv

- Hur ska jag göra nu, Det kan inte finnas så mycket saft i denna

och svaret kommer av sig själv:

- Skär inte, krossa med flatsidan av en silverdolk

OCH…

När du blir ledsen över detta då du inte har någon silverdolk, trolldrycken kommer inte fungera, innan du inser att du inte kokar                  levande-död-brygden, utan lagar mat

AkaiTsuki
11/3/13, 7:46 PM
#90

Du vet att du är HP-skadad när Harry Potter är ett av få ämnen som kan storma ut ur munnen när någon ens nämner det 😊

(Brukar inte prata jätte mycket på en gång bland människor jag inte känner jätteväl men när det är Harry Potter på ämnet!)

//Joanna

Annons:
minilejon
11/3/13, 8:05 PM
#91

Du vet att du är hp skadad när du helt random börjar bli ledsen för sista hp boken är så sorglig, lite när/var som helst 😂(det hände nu när jag bakade cupcakes för första gången 😊)

/Minilejon Skrattar  Kaniner, Gud, Harry Potter=Hjärta

Ljusa
11/4/13, 3:24 PM
#92

Du vet att du är hp skadad när du kan relatera allt till hp serierna.

Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling

kaninsköld
11/25/13, 11:22 PM
#93

Du vet att du är hp-skadad när du på tågstationen springer in i väggen mellan perong 9 och 10 och sedan skriker "dawn dobby" och letar efter en flygande bil på parkeringsplatsen

Mvh Kaninsköld

minilejon
11/26/13, 10:29 PM
#94

Du vet att du är hp skadad när du går in här hela tiden när du har akuta läxor 😃

/Minilejon Skrattar  Kaniner, Gud, Harry Potter=Hjärta

AkaiTsuki
11/26/13, 11:01 PM
#95

Du vet att du är HP skadad.. när du berättar om HP på muntligt nationella tema " I en annan värld"

//Joanna

Yelly Bean
12/4/13, 6:40 AM
#96

Du vet att du är HP-skadad när du önskar det vore en tenta i trollskarlsvärlden du skulle göra idag istället för en tenta på din egna skola, för att du skulle klara av den bättre… ^^

[Alohomora]
12/22/13, 10:45 PM
#97

du vet att du är HP-skadad när man sitter och funderar på vilket elevhem folk skulle tillhöra

Annons:
Cola&Bacardi
1/2/14, 12:42 PM
#98

Du vet att du är HP-skadad om du ser en bil vars regestreringsnummer börjar med "POA" och genast tänker på Prisoner of Azkaban (Det gjorde jag idag!🙂)

Mvh Linnea 

Weasley
1/9/14, 7:29 AM
#99

Du vet att du är HP-skadad när du är uppe på vinden och lådsas att fladdermössen är ugglor och själva vinden är uggletornet (Vad säger man till uggle grejen?)

Trololololololololololo

tardisen
1/9/14, 8:27 PM
#100

Du vet att du är HP-skadad när du försöker med "Accio" om du har tappat bort något

tardisen
1/9/14, 8:40 PM
#101

Du vet att du är HP-skadad när du ser en rödhårig människa i en second-hand butik och det bara kliar på tungan för att du vill säga "Rött hår och en andrahandskappa.. Du måste vara en Weasley!"

matsdotter
1/10/14, 2:34 PM
#102

Du vet att du är HP-skadad…

… när du skriker rakt ut i förtjusning och fnittrar som en liten flicka för att du hamnar bakom en röd liten bil med namn RON. 😃

… när din absoluta drömbil är en blå liten Ford Anglia.

… när du minst en gång i månaden googlar för att ta reda på om forskarna äntligen har lyckats få fram en levande hippogriff.

Kadoor
1/12/14, 11:06 PM
#103

Du vet att du är hp skadad när du tar upp en penna och låtsas att det är en trollstav & kastar besvärjelser på dina syskon. 
Hehehe 😃

- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -

Ribessa
1/13/14, 12:57 AM
#104

Du vet att du är HP-skadad när du berättar HP-storyn från din synvinkel (dvs jag är harry, voldemort…) i sömnen till pojkvännen.. Oj så många gånger detta hänt.. Haha!

Annons:
[R-eviresco]
1/16/14, 8:02 AM
#105

Du vet att du är HP-skadad när du de senaste 3 åren inte kunnat somna om du inte lyssnat på ljudböckerna läst av Stephen Fry när du lägger dig.

🌛

Ellabella_114
2/20/14, 12:53 PM
#106

Du vet att du ar hp skadad när du övar trollformler när du är hemma själv.

Upp till toppen
Annons: