Annons:
Etikettskådespelarna
Läst 1982 ggr
Yelly Bean
9/8/12, 10:23 PM

Daniel Radcliffe i ny roll

Daniel Radcliffe kommer att spela huvudpersonen i en ny skräckis, Horns.

Han har tidigare spelat huvudpersonen i The Woman in Black. Jag vet inte vad ni tycker, men jag är lite rädd för att han kommer att fastna i skräckisträsket om han gör fler såna roller. Vet inte alls om Horns kommer att bli bra, men jag tycker inte att The Woman in Black var nåt att hänga i julgranen direkt. Det skulle nog vara en fördel för hans fortsatta skådiskarriär om han tog roller i lite mer intressanta filmer. Det känns lite som att han tar första bästa roll för att försöka komma ifrån "Harry Potter-stämpeln".

Men det är min åsikt. Vad tror ni? Hiss eller Diss? Glad

Annons:
MissInAction
9/9/12, 10:37 AM
#1

Oj intressant. Jag har funderat på vad han kommer göra för filmer framöver, för jag vill se mer av honom <3  The Woman in Black har jag inte kommit mig för att se ännu, kanske mest för att mitt sinne inte är så förtjust i läskiga filmer numera Flört

Men om inte annat så borde jag se den för att han som spelar James Potter, hade samma roll i den tidigare filmen.

Jag hoppas verkligen att han inte fastnar i något träsk! Skulle vilja se honom i ett action-drama och komedier, det hade varit roligt. Äsch, jag vill helt enkelt bara se mer av honom Skäms Fast det kommer bli konstigt för för mig är han Harry!

Vad gäller Horns så har jag inte hört talas om den boken tidigare, men det låter som en rätt intressant historia. Jag tänker iaf hålla ögonen öppna för den Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Yelly Bean
9/9/12, 5:18 PM
#2

Haha, jag kan inte se skräckisar själv. Såg den med några kompisar. En av dem blev så rädd en gång att hon spillde dricka i soffan, haha! Skrattande

Jaså? Vet du om det är ett sammanträffande eller om de valde honom till rollen på grund av det? Jag visste inte ens att det var en nyinspelning. Förvånad

Det hoppas jag med. Och ja, han är verkligen Harry Potter. Det kändes konstigt att se honom i Thw Woman in Black, för det var första filmen sen Harry Potter som jag sett honom i. Blir väl så när man han vuxit upp med en serie. Cool

Jag visste inte heller att det var en bok innan. Läste bara att han skulle vara med i en ny film och blev nyfiken. Hoppas den blir bra!

MissInAction
9/9/12, 9:03 PM
#3

#2
Nä huuua, det skulle inte jag heller göra numera! När jag var i tonåren älskade jag skräckisar och rysare, men nu är det inte lika roligt… jag är alldeles för känslosam.

Jag vet inte faktiskt om det är ett sammanträffande eller inte. Men man tycker väl att de borde ha känt till deras "relation"? Obestämd Vad jag vet så finns det åtminstone två filmer nu, men jag tror att det finns en ännu äldre också. Den bygger ju på en gammal klassisk novell.

Hehe, jag har nyligen sett David Copperfield, som Daniel ju spelar i också, och där har han nästan exakt samma sorts karaktär som i HP, och han är såååååå söt!! <3 Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Yelly Bean
9/10/12, 9:13 PM
#4

#3 Jag blir så rädd efter filmen. Ibland för sånt som "inte var det läskiga". Haha, knepigt sånt där.

Jaha. Kanske ska ta och läsa den nån gång! The Shining baseras ju på en bok ocskå, ska läsa den med ^^ (blir en lååång lista)

Jag är osäker på om jag har sett den faktiskt. Om det var "efter Harry Potter" så borde jag komma ihåg det. Och om det var före så kanske jag inte kommer ihåg det ändå, för jag var så liten då… x) Får helt enkelt se den! Och ja, har sett bilder från den. Han är jättesöt som liten. Skrattande

MissInAction
9/10/12, 9:23 PM
#5

#4
Flera HP-skådisar i David Copperfield med ju - McGonagall och Umbridge t.ex. Och så Gandalf Skrattande

Om man gillar historier från ca 1800-talet så bör man absolut se den!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Yelly Bean
9/10/12, 9:30 PM
#6

#5 Låter skitbra! Jag tror jag kommer älska den Skrattande

Annons:
TerriZue
9/13/12, 9:12 AM
#7

Oj, oj! Jag som har så extremt svårt för skräck. Menar på allvar att jag har svårt att sova i minst en vecka efter att ha sett en riktigt läskig skräckis. Jag brukar inte ens klara av att titta ordentligt, jag sitter med en hel hög täcken och kuddar med en glipa stor nog att se den ndersta kanten av TV:n. :P

Detta känns ju dock som att man verkligen måste se. Får förbereda mig ordentligt mentalt och tvinga sambon att hålla mig i handen. :P

Seeing isn't believing, believing is seeing.

 /Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

MissInAction
9/13/12, 10:58 AM
#8

#7
Vi är nog ungefär lika här, kan jag tro Flört
Så vi får övertala våra sambos att vi måste ha alla lampor tända när vi tittar på den! Och kanske radion på också, haha…


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Paimon
9/16/12, 1:34 AM
#9

Jag har läst boken och den var ganska bra, vissa delar var lite långtråkiga och dom grep inte riktigt tag i en. Men dom delarna som utspelade sig i nutid när han hade sina horn och krafter dom var ganska roliga :D

Yelly Bean
9/16/12, 6:55 PM
#10

#9 Låter ju hyfsat lovande i alla fall, Flört Tror du den kan göra sig bra som film? Glad

Paimon
9/17/12, 7:19 PM
#11

Jo men det tror jag. Dock har jag lite svårt att ser Radcliffe som Ig….var inte så jag föreställde mig karaktären…mycket pga att, om jag minns rätt, så beskriver författaren honom att han håller på att bli skallig i väldigt tidig ålder och hårfästet har kruppit upp långt xD

Marmax
9/17/12, 8:42 PM
#12

Jag har sett The woman in black två ggr och jag tycker att Radcliffe gör sej väldigt bra i "gamla" filmer.. Jag älskade TWIB och jag tycker att han spelade riktigt bra i den, personligen så hoppas jag på att få se fler filmer från "förr" med Dan i :D

Let's not wait for the grass to grow

Yelly Bean
9/18/12, 1:56 PM
#13

#11 Haha, och så ser ju inte direkt Daniel ut… xD Men mycket kan man göra med smink och peruker. Det är ju egentligen bara hans ansikte och skådisansats som de behöver. Cool

#12 Jo, det gör han faktikst. Han passar väldigt bra i lite oldfashion kläder! Glad

Annons:
Upp till toppen
Annons: