Annons:
Etikettskådespelarna
Läst 1256 ggr
Cafesinner
2012-09-02 19:46

ON REQUEST: Mitt fan-cast!

Blev ombedd att länka mitt blogginlägg om vilka skådisar jag skulle sätta i rollerna om det var helt upp till mig, so here you go! 

http://cafesinner.blogspot.se/2012/09/on-request-mitt-harry-potter-fancast.html

Läs texten i början av inlägget för att förstå mitt tänk bättre :)

Annons:
Yelly Bean
2012-09-02 20:00
#1

Håller med om Ginny/Haley, Fleur/Emelie, Gabrielle/Elle och Pansy/Kaya! Speciellt Ginny, Fleur och Gabrielle har jag själv tyckt att de inte passar. Gabrielle och Fleur för att de inte är så där överjordiskt vackra som jag tänker mig att vilierna är. Och Ginny vet jag egentligen inte hur jag tänker mig henne, men inte som hon är i filmerna i alla fall. Ginny är en av mina favokaraktärer för att hon är så självsäker och tuff. Men det syns inte i filmerna. Rynkar på näsan Men ditt val passar bättre utseendemässigt, tycker jag! Glad

(Fick ett litet ryck när jag såg bilderna på Emelie de Ravin, äälskar LOST<3).

Cafesinner
2012-09-02 21:19
#2

1 - Jag anser att Bonnie Wright är PERFEKT utseendemässigt, MEN efter de två sista filmerna har hon inte skådespelartalangen - hon är en grå och musig karaktär istället för girlpower som i böckerna.

Ang Luna och Draco tycker jag de som spelar dem nu är lika bra, men att de där skådisarna också skulle funkat.

Andra skådisval jag inte gillar är t.ex. Barty Crouch och Wormtail men vet inte riktigt några bättre heller.

Sedan hatar jag att de ändrat både flitwick och Tom the caretaker.

[Ebfotograf]
2012-09-02 22:11
#3

Åh Carey skulle ha blivit en sådan bra Hermione! (whovians for the win)
Tycker alla passar väldigt bra.

Cafesinner
2012-09-02 23:45
#4

:) tack tack! HAr en alternativ tonks med som jag lägger till nu…

Yelly Bean
2012-09-03 19:00
#5

Timothy Spall tycker jag i och för sig är perfekt som Wormtail, han ser ju ut precis som han beskrivs i böckerna! Tycker jag i alla fall. Glad

Cafesinner
2012-09-04 00:38
#6

Jo men tycker inte han spelar bra. Lite för hetsig och inte så sliskig, mer typ äcklig… tänkte mig nog honom som en sliskig liten fegis… inte helt nuts på samma sätt.

Annons:
Yelly Bean
2012-09-04 06:38
#7

Haha, möjligt. Men jag skulle nog inte hittat någon bättre i alla fall Glad

Cafesinner
2012-09-04 08:02
#8

njä, svårt!

Upp till toppen
Annons: