Annons:
Etikettböckerna
Läst 1468 ggr
KaninPiggelin
8/23/12, 7:21 PM

HP böckerna?

Är ett ganska nytt fan av Harry Potter och kan säga att jag är helt besatt av både filmerna, böckerna,skådespelarna allt Skrattande Så har nu börjat läsa igenom alla böckerna, är snart på 3:e, och har lovat mig själv att läsa klart alla böcker innan jag ser Part 2 av dödsrelikerna.. (men jag lär skynda mig att läsa för jag står snart inte ut med att inte få veta hur det går) Men jag tänkte bara fråga var ni alla andra fans har köpt era böcker? Jag skulle vilja ha dem i orginalutseénde men med svensk text Glad

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Annons:
LaSadie
8/23/12, 7:40 PM
#1

Jag köper de flesta över nätet som adlibris eller bokus. Mest för att det är billigare över nätet än på tex. Bokia. Adlibris har lägre priser och bättre utbud än Bokus, generellt sätt.

Yelly Bean
8/23/12, 8:17 PM
#2

Tror att mina är köpta på akademibokhandeln (fick dem i julklapp) ^^.

Kul att du gillar dem, kan lova att du har nåt att se fram emot! Skrattande

Yelly Bean
8/23/12, 8:18 PM
#3

Tror dock inte de svenska utgåvorna finns med omslaget som de engelska har. Är inte säker, men har i alla fall inte sett några.

KaninPiggelin
8/23/12, 9:07 PM
#4

Ok tack för alla svar! :)

#2 ja, älskar filmerna och böckerna var också super :D Så ser fram imot att läsa alla

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

MissInAction
8/23/12, 10:38 PM
#5

Åh, tänk om man kunde läsa dem för första gången igen Skrattande

Testa om de finns på amazon, annars som de sa, bokus och adlibris. Jag köpte annars en jättefin samling, Signature Edition, det är de nya vita omslagen med tecknade motiv som symboliserar boken. Och så kom de i en jättefin låda Skrattande Kan verkligen rekommendera dem också!

Och du - var försiktig med vad du läser och tittar på på nätet, om du inte har sett DH2 och inte läst boken - så att du inte blir spoilad!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

KaninPiggelin
8/24/12, 8:03 AM
#6

#5 ok, ska kolla där! Signature Edition, är den på svenska? Finns den på Amazon? :)

Ja, det är några gånger jag har kommit in på en tråd och kommit på mig själv att nästan läsa slutet :O hehe så jag får se upp med det :P Några saker har jag ändå av misstag fått reda på.. men inte allt som tur är :)

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Annons:
KaninPiggelin
8/24/12, 9:20 AM
#7

Någon som vet om denna eller denna finns på svenska? :) Vill verkligen köpa en av dessa, men skulle helst vilja ha dem i svenska :/

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

MissInAction
8/24/12, 8:56 PM
#8

Här har du ju ett gammalt fint omslag! Och på svenska Glad

http://www.bokia.se/harry-potter-och-de-vises-sten-4332138?trackingcode=51d9cada3df5da5c9a779d7e9f745d3e

Vad gäller de andra två du frågar om så vet jag inte, inte när det gäller just de boxarna. Men den första du länkar till, Signature Edition, finns på svenska.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

KaninPiggelin
8/25/12, 8:13 AM
#9

#8 ok ^^

Ja de böckerna är också fina :)

 /Ida Lövgren, Vedbybackens Kaningård

♥ Findus ♥ Polly ♥ Tingeling ♥ Skorpan ♥ Holly♥ Lukas ♥ Ginny ♥

Upp till toppen
Annons: