Annons:
Etikettallmänt
Läst 1278 ggr
MissInAction
2012-08-13 11:16

Alohomora 2013 blir LeakyCon

Vad tycker ni om det här?

Alohomora 2013, i London, har nyligen meddelat att de blir LeakyCon London edition - alltså funktionärerna kommer att samarbeta. Så det blir delvis ett amerikanskt projekt, istället för enbart europeiskt.

Jag har själv aldrig varit på något större HP-konvent (eller inget alls om jag ska vara ärlig) och vet inte riktigt vad jag ska tycka. Men en del verkar se det som att britterna blir överkörda av amerikanerna, att vi inte behöver LeakyCon när HP-fandomen redan är såpass stark här.
Så vad tänker folk? Glad

http://www.alohomora2013.com/


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Yelly Bean
2012-08-13 11:45
#1

Oj oj oj, jag visste inte ens om hela grejen! Så jag kan inte säga vad jag tycker om just det där, ^^ men jag tycker i allmänhet att amerika kör över lite. Som Harry Potter and the philosophers stone, har amerikanerna döpt till the sorcerers stone..! Dåligt. Förvånad Det är ju ändå samma språk, och behöver inte översättas.

Nåja, nu ska jag inte bli för offtopic här. Det är väl kul i alla fall att världen engagerar sig i Harry Potter! Skrattande

MissInAction
2012-08-13 12:27
#2

#1
Det är för att amerikanerna inte har en aning om vad the Philosophers stone är för något.. det är lättare för dem att fatta om de läser sorcerers. Haha, elakt men jag tror det är sant Flört


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Yelly Bean
2012-08-13 12:33
#3

Man får det ju förklarat för sig i boken, så de är nog inte de vassaste knivarna i lådan då. Flört

MissInAction
2012-08-13 12:42
#4

#3 SkrattandeTystFlört


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: