Annons:
Etikettfanfiction
Läst 1686 ggr
MissInAction
2012-07-15 09:56

Sirius Black and the Secret Keeper * HPPS

Den här kan ni titta på, ni som vill!

Själv tror jag att jag väntar lite. Har läst en del negativt om den och jag känner inte riktigt att jag har behov av att se det. Men berätta gärna vad ni tycker Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Josefine96
2012-07-15 13:34
#1

Jag satt uppe och väntade på att klockan skulle bli 3 på morgonen, och jag älskade den :)

MissInAction
2012-07-15 13:36
#2

Haha, tokstolle! Skrattande
Så det var värt det? 

Är det en serie, eller en film?


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

vaanjja
2012-07-15 23:43
#3

Tyckte inte om det tyvär! det enda dom har lyckats med i mina ögon är väl skådespelarnas kostymer och smink. Men annars var det inte bra alls.

Josefine96
2012-07-16 00:51
#4

#2 Jodå :) Gillar basically så gillar jag väl allt som har med HP att göra, så när jag säger att någonting är bra så betyder det inte alltid att det är det xD Men den här gången var det faktiskt bra :) och det är en serie ;)

Jennix
2012-07-16 07:19
#5

Orutinerade skådisar och väldigt begränsad budget? Jag tyckte det var helt OK med tanke på det. Glad Tänker definitivt se mer när det kommer.

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

moondancer
2012-07-16 07:31
#6

Vad jag verkligen gillar med det här är att dom slåss mer riktigt. De slåss smutsigt och tar alla chanser de kan för att skada mostståndaren, vilket får det att verka med verkligt än de "riktiga" hp-filmerna. Gillar det :D

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

Annons:
Jennix
2012-07-16 07:35
#7

#6 Det gillar jag också!

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Yelly Bean
2012-07-16 09:10
#8

Jag tycker det var skitbra! :D Eller skådisarna kunde ju varit bättre, men det var ändå bra med tanke på att det är amatörer? Älskar att de gjort en spinoff på Alice och Frank Longbottom 8)

KastKatt
2012-07-22 13:05
#9

Fy. Fasen. Skit.

Jag hatar det.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

moondancer
2012-07-22 19:11
#10

#9 Varför det?

//Olle
Sajtvärd för svensknatur.ifokus, miljö.ifokus och studier.ifokus

KastKatt
2012-07-23 12:30
#11

Fruktansvärt dåliga skådespelare, hon som spelar Belltrix spelar henne som Helena, hon gör inte en egen tolkning efter boken, utan hon gör en tolking av en annan persons tolking.

Tycker bara det var kasst.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Upp till toppen
Annons: