Annons:
Etikettallmänt
Läst 1701 ggr
MissInAction
2012-07-13 10:00

Fira Harry Potters födelsedag i Uppsala

Tänkte att jag kan slänga ut en länk till ett utomhuskalas som vi ska ha i Uppsala på Harrys, och Rowlings, födelsedag den 31 juli! 
Samtidigt fyller också vår förening 7 år, ett magiskt tal Skrattande

Vi kommer fira traditionsenligt med tårta och quidditch. Nu i år bjuder vi även in alla som vill, och hoppas kunna hitta på mycket roligheter tillsammans!

Här är ett Facebook-event för händelsen.

Och här är ett kalendarium för sensommaren och hösten, för den 31/7 står det vad som gäller.

Detta firande är öppet för alla som vill! Jag förstår att många bor både norrut och söderut i landet, men någon kanske bor i eller in närheten av Uppsala och vill komma och fira med oss Cool

Firandet är alkoholfritt.

Fråga gärna om ni undrar över något!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
[Nebylún]
2012-07-13 10:23
#1

Hahaha! Jag tror jag trillar in.

MissInAction
2012-07-13 10:53
#2

Jamen vad kul, gör det! Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Yen-Chan
2012-07-16 12:43
#3

Bor en bit bort, annars hade det varit skoj :)

Sajtvärd SydKorea Ifokus

Jennix
2012-07-17 13:49
#4

Vilken härlig idé! Önskar jag bodde närmare och hade tid… Någon gång får det allt bli av. Glad

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

MissInAction
2012-07-31 14:44
#5

Puttar lite!
Bara några timmar kvar Skrattande
Vi ber till vädergudarna om uppehåll resten av dagen.

#4
Ja det tycker jag verkligen! Hör av dig om du har vägarna förbi Uppsala Cool


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Jennix
2012-08-01 18:30
#6

Blev det något? Jag postade om det på Facebook, så eventuellt någon av mina bekanta kanske dök upp. :D

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Annons:
MissInAction
2012-08-01 22:18
#7

Jaa det blev firande! 23 personer var vi Cool
Vad hette de som eventuellt skulle dyka upp då? Vad jag kunde förstå så verkade de som kom bortifrån känna någon från föreningen innan. Många har ju träffats på konvent tidigare. Men jättekul att folk ville och vågade komma hit och fira med oss! Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Jennix
2012-08-02 17:44
#8

Nej, jag vet inte alls om någon dök upp. En kvinna som heter Lena gick säkert förbi och tittade på er. Flört Har du bilder från festen? Så kan jag ju se om jag känner någon.

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

MissInAction
2012-08-02 17:53
#9

#8
Haha, det var en del som tittade på oss, ja. Vi brukar titta tillbaka Tungan ute

Jag själv tog bara lite bilder då vi spelade quidditch, ska se om jag hittar någon bra där folk syns. Det kommer nog upp på vår blogg snart också!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: