06. Pottermore

Jag kommer inte in:

2012-07-12 13:54 #0 av: GuineaPiggy

Jag kommer inte in i Chamber of Secrets, jag kan inte öppna boken överhuvudtaget!:<

Jag trodde först att det kunde vara så att de "släppte in oss" i ordningen vi kom för House cup, och att vi Ravenclaws skulle komma in imorgon, men nu har jag sett flera Ravenclaws som är inne!

Hjälp...?:<

Hey, I know you!

Anmäl
2012-07-12 13:56 #1 av: LaSadie

jag vet hur man ska göra men hoppas du kommer in, det kanske är ett högt tryck just nu?

Anmäl
2012-07-12 14:00 #2 av: GuineaPiggy

Jag kommer in på Pottermore, det går bara inte att öppna "boken"...:(

Det ser bara ut som det har gjort innan man har kunnat öppna den, alltså när bara Philosophers Stone var tillgänglig.

Det finns ingen knapp där det står "Explore".

Hey, I know you!

Anmäl
2012-07-12 14:17 #3 av: LaSadie

Kan det inte vara något klurigt som i gränden, nått man måste klicka på eller att man ska öppna den med något speciellt.

Anmäl
2012-07-12 14:33 #4 av: GuineaPiggy

Nej, jag menar alltså att jag inte kommer in överhuvudtaget, jag kan inte öppna "boken" alls.
Jag kommer inte längre än till startsidan man kommer till när man klickar på Pottermoresymbolen högst upp på sidan, ovanför symbolen för vilket elevhem man är i.
När jag trycker på Chamber of Secrets-symbolen och sedan på kapitel ett, kommer det bara upp den lilla rutan där det står "Chapter one, The worst birthday, friends in this chapter..."
Det finns alltså ingen "Enter"-knapp.

Hey, I know you!

Anmäl
2012-07-12 15:06 #5 av: LaSadie

ah vad jobbigt :(

Anmäl
2012-07-12 15:08 #6 av: GuineaPiggy

Verkligen, det värsta är ju att alla andra verkar komma in utan problem... :

Hey, I know you!

Anmäl
2012-07-12 15:47 #7 av: [Ebfotograf]

Bara att vänta och se, jag kom in på CoS igår, inga problem för mig.

Häls.
Elinore Björkbacke - www.ebfotografi.com, www.neoverona.se
Medarbetare på Australian Shepherd

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.