Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 1801 ggr
[Ebfotograf]
2012-06-22 11:28

Trevlig Midsommar

Önskar er alla en jätte trevlig midsommar och hoppas att sajten håller på i samma takt som vanligt :)

Vad har ni för planer för dagen?

Annons:
MissInAction
2012-06-22 12:13
#1

Trevlig midsommar på er! Glad

Jag har lägligt nog blivit förkyld men jag är inte sängliggande, ont i halsen, snuvig och tung i huvudet.. så jag tänkte åka ut till gammelgården i Gamla Upsala och känna lite midsommarstämning där och fota lite Glad Sedan ska jag hem och äta matjessill och potatis, och jordgubbar och grädde!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

LaSadie
2012-06-22 21:07
#2

Tack så mycket, det samma!

Hade en ganska slapp, inget planerat. Jag och sambon satt i solen på ett ställe som hade midsommarfirande i Västerås sen åt vi smörgåstårta på balkongen. Supernajs =)

MissInAction
2012-06-22 21:10
#3

Åh smörgåstårta!!!! 

Om du bor i Västerås så är vi nästan grannar ju, haha! Det går ju bussar emellan (Uppsala) så det känns så åtminstone Tungan ute


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

LaSadie
2012-06-22 21:20
#4

#3 Ja det var nom nom nom

Hahaha, indeed. Var i Uppsala förre helgen och ställde ut katterna =) Är där titt som tätt

MissInAction
2012-06-22 21:27
#5

Jasså där ser man! Kattutställning Skrattande Det låter mysigt. Undrar om jag skulle klara det trots allergin.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

LaSadie
2012-06-22 21:31
#6

#5 Ibland är det nog svårt, men Allianshallen som det var i var väldigt bra ventilerad och luftig.

Annons:
MissInAction
2012-06-22 21:38
#7

Där har jag inte ens varit. Kan du inte säga till nästa gång det blir kattutställning Cool Det är inte alltid jag reagerar på katter heller, det är väldigt individuellt hur de påverkar mig. Jag chansar gärna! <3


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

LaSadie
2012-06-22 21:54
#8

I will =D!

MissInAction
2012-06-22 21:59
#9

Yay! Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: