Annons:
Etikettallmänt
Läst 1485 ggr
MissInAction
6/10/12, 2:11 PM

HP-appar till mobilen

Har ni några som är värda att testa? Glad

Klistra gärna in länken till nedladdningssida och skriv också om den är till android, IOS, windows phone eller någon annan plattform Glad

Här hittade jag en till android. Har inte hunnit testa den ännu men recensionerna är positiva! 

Quick Trivia-HP Free för android 1.5 och uppåt.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Yelly Bean
6/10/12, 5:37 PM
#1

"Potters World" har jag en som heter. Den är awesome. Det finns flera "mappar" där i som heter People, places, spells, creatures och groups. När man går in på tex people så är det en lång lista på folk som finns med i böckerna, och så information om dem. Likadant på de andra mapparna. Finns bilder också.

Jag har också några soundbords, mer eller mindre bra. ^^ En är endast med trollformler som de säger i filmerna, och andra med kända citat och repliker Glad Jag tycker det är kul i alla fall.

Och så har jag alla 7 böckerna också! På engelska, vet inte om de finns på svenska. ^^ Jag gillar inte att läsa på mobilen egentligen, men som ett äkta HP-fan så måste man ha böckerna, haha Flört

Jag har android, men det finns säkert till iPhone också Glad

Mikaela120
6/10/12, 7:48 PM
#2

Finns någon app som är som en ordlista över trollformler men jag vet inte vad den heter. Tar reda på det lite senare…

MissInAction
6/10/12, 9:49 PM
#3

Ja just ja, Harry Potter Spells har jag till android Cool
En användbar app!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Mikaela120
6/14/12, 12:30 PM
#4

#3 Japp, menade den :)

Upp till toppen
Annons: