Annons:
Etikettfrågesporter
Läst 3515 ggr
jolinak
4/14/12, 11:51 PM

Frågesport! :D

Nu ska jag göra en liten frågesport om Harry Potter.Jag börjar med ettan och kommer göra fler sedan. De flesta frågorna kommer man bara kunna svara på om man har läst boken. Skriv gärna erat resultat! :)

Lycka till!

Obs! det är ett ganska långt quiz med 30frågor.

Annons:
MissInAction
4/15/12, 1:25 AM
#1

Wow vilken kul quiz du har gjort, jolinak! SkrattandeKyss
Fick tänka till lite. Jag hade 20 rätt. 
Var ganska säker på vilka jag skulle få fel på. Sedan läste jag frågan om snapes drycker lite för fort, så jag fattade det som att du menade alla flaskor. Nåja… jag är iaf nöjd med resultatet Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

jolinak
4/15/12, 10:19 AM
#2

A, det var lite det som var meningen Flört Ibörjan hade jag inte med alla flaskor som resultat men sen när jag läste igenom den tyckte jag det skulle vara en liten Kluring om jag hade detSkrattande

Bra jobbat! Glad

simonimon1998
4/15/12, 10:22 AM
#3

Fick 13 rätt, jag borde skämmas

jolinak
4/15/12, 10:24 AM
#4

Nejdå! Ska nog testa det själv utan facit för att se om jag kan alla Tungan ute Och jag har valt frågor som är lite gömda i böckerna också, det tog sin tid Glad

jolinak
4/15/12, 10:30 AM
#5

Oj! När jag gjorde det såg jag ett fel jag har gjort. Kan medhjälpare ändra på frågan om vad Weasley tvillingarna kallar sitt godis? Det är skolkgodis. och om ni gör det får ni gärna ta bort min komentar också så att folk inte kan fuska.

MissInAction
4/15/12, 11:01 AM
#6

#5
Tänkte väl det Flört


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
sisela
4/15/12, 11:45 AM
#7

Jag fick 25. Bra och knepig quiz :) Några frågor var lite svåra eftersom jag inte läst böckerna på svenska.

Tänkte nog att det var ett litet fel med godiset. Jag föll också för kluringen med flaskorna, haha.

Frågan om poängen och trollet är lite konstig dock. Det låter som om man ska ta alla poäng och lägga ihop. Annars borde det stå "per person" eller "hur många poäng var?"

Tack för quizzet!

pebb
4/15/12, 2:42 PM
#8

Jag fick 18, medräknat den med Weasleys godis så jag är inte riktigt nöjd, men det var kul!! Klurigt helt klart! Var dessutom ett tag sen jag läste böckerna.

kredka
4/15/12, 9:03 PM
#9

oj den var svår ;) fick 19/30 men jag läste harry endast på polska och engelska så svenska benämningar känns lite extra kluriga ;)

Välkommen till ferretplanet.se :)

Mikaela120
4/16/12, 7:46 PM
#10

23 rätt :) Föll också för tricket med Snapes flaskor men Weasleys godis visste jag.

jolinak
4/16/12, 9:03 PM
#11

Nu ska jag börja med frågesport om 2:an Glad

Suzi.shih-tzu
4/17/12, 3:22 PM
#12

hahaha, 17 rätt och jag bara gissade…

jag kan typ ingenting om Harry Potter så jag bara gissade lite Cool

Krille12
4/18/12, 6:06 PM
#13

Jag fick 12 rätt utan att ha läst boken :P Fast jag såg ju om filmen för inte så länge sedan Oskyldig

Medarbetare på Vetenskap.

Annons:
Upp till toppen
Annons: