Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 1487 ggr
Jennix
3/29/12, 9:25 PM

OT- Grimm

Jag har fastnat för en TV-serie som heter Grimm, och som är en slags blandning av sagor för vuxna och polisserie. Om man minns de gamla tyska sagorna så känner man igen en hel del, vilket är rätt kul. Kan man tyska dessutom så skrattar man ibland, när de hittat på roliga namn till olika "väsen". :D

Serien är lite läskig ibland, spännande, och rätt bra tycker jag. Bra skådisar och intressanta karaktärer.

Någon annan som sett den?

Här kan man titta på den (och andra TV-serier) utan att ladda ner något.

 http://www.tv-links.eu/tv-shows/Grimm_27159/

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Annons:
MissInAction
3/29/12, 10:27 PM
#1

Just jäklar, den skulle jag ju titta på! Har alldeles glömt bort. Tack för tipset, jag ska titta vid tillfälle. Älskar sagor Glad


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Jennix
3/29/12, 11:01 PM
#2

Ja, titta på den! Och sen vill jag veta vad du tyckte. :D

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

LaSadie
3/29/12, 11:02 PM
#3

Tyckte specialeffekter var dåliga så dissade serien ganska omgående

Jennix
3/29/12, 11:20 PM
#4

#3 Jaså? Ja, så kan det vara. ;)

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Denna kommentar har tagits bort.
Felicitas_
3/31/12, 9:37 AM
#6

Jag har kollat på serien och jag tycker den är jätte bra!!

Annons:
Jennix
3/31/12, 10:34 AM
#7

#6 Roligt! Vilka karaktärer gillar du bäst? Berätta mer! :)

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Jennix
3/31/12, 10:36 AM
#8

MissInAction: Apropå LCHF, så kommer du att skratta när Mr Pilates Wolf (fint smeknamn) berättar om det. :D

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

Angelfish
3/31/12, 12:17 PM
#9

Jag såg dom två första avsnitten men jag gillade den inte så jag slutade titta.

Däremot gillar jag tv-serien Once Upon A Time som går torsdagar på 5:an. Figurer från sagans värld har blivit fångade i vår värld, utan minne av vilka dom är, pga en förbannelse.

MissInAction
3/31/12, 12:50 PM
#10

#8
Hmmm nu blir jag nyfiken. Är LCHF nämnt i Grimm Tungan ute

Ja just, Once upon a time vill jag också se. Jag har mycket att göra framöver Flört


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

LaSadie
3/31/12, 8:24 PM
#11

once upon a time följer jag med. den är så himla bra.

Upp till toppen
Annons: