Annons:
Etikettfrågesporter
Läst 1811 ggr
cool519
2012-03-03 19:01

Vad är voldemort för dig?!

Hej vad är voldemort för dig?

Annons:
MissInAction
2012-03-03 20:54
#1

Naiv, storhetsvansinne, manisk och egoistisk. Sedan har jag särskilda skäl att avsky honom lite extra också, men de tänker jag bespara er med tanke på att de kan spoila för någon. 

Nej jag har inga sympatier alls för den besten Skrikandes
Men vad vore böckerna utan honom…


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

vaanjja
2012-03-03 23:13
#2

Serien vore INGET utan Voldemort ju. Men jag avskyr bok-voldemort. Han är så ond, så hatisk, så oooooooond!!!!! Fast… han är ju nästna viktigare är Harry… så jag kan ju inte HATA honom för det vore ju att önska bort honom… och det vill jag ju inte…

Men FILM-voldemort tycker jag om! :D För Fiennes gör rollen så SJUUKT bra! Och han är snyyygg! :)

SPOILER: Måste flina lite nu, tänker allltid på i DH part 2 i slutet, när Voldemort tror att han Harry är död och han har fått all makt. Han är så glad, och han skrattar så himla roligt xD jag garvar ihjäl mig varje gång jag ser det, trots att det är en sorglig och stark scen….om han inte hade skrattat så underbart ondskefullt skulle jag kanske gråtit…

MissInAction
2012-03-03 23:20
#3

#2
LOL den där skratt-scenen fick hela biosalongen att bubbla av skratt när vi såg premiären SkrattandeSkrattande Den är helt enkelt komisk! Sånt stelt skratt.
Säkert är det så, hade de inte haft med det så hade det blivit för allvarligt och sorgligt.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

checkbox
2012-03-04 01:44
#4

Jag diggar Voldemort! Haha. Han är ett asshole, utan tvekan. Men det är som flera innan mig har sagt - utan honom hade inte historien varit någonting. Dessutom tycker jag att han generellt är ganska cool; sådär arrogant/förnämnt ond. Jag tycker överlag om onda karaktärer som är onda på ett typ av "hövligt" vis.

MissInAction
2012-03-04 08:32
#5

#4
Förnämnt ond, den var bra Glad och jag kom att tänka på Judge Turpin Oskyldig


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Yelly Bean
2012-03-04 10:11
#6

#5 Hahah, det gjorde jag med! :D

Annons:
[Vargöga]
2012-03-04 11:26
#7

Håller med, boken skulle inte vara nånting om han inte fanns med.

Jag gillar han!

JustRobin
2012-03-04 12:01
#8

Voldemort är badass Cool sjukt envis snubbe. haha!

Upp till toppen
Annons: