Annons:
Etikettböckerna
Läst 1980 ggr
Linneaundulat
2/17/12, 4:15 PM

Jag anropar HP fans!

Okej! Alla som vill kan skriva en komentar om vad man tycker om JK rowlings böcker:Harry Potter!

Jag börjar:

Jag är ett riktigt HP fan.

Jag tycker hennes böcker är fantastiska!

Dem är:spännande roliga och får en att bara vilja läsa mer!!!!

Skrattande/Harry Potter fanset!!!

BlommaMin vardagsblogg: http://minasmadjur.devote.se/Blomma

                              Mvh Linnea

Annons:
Mikaela120
2/17/12, 4:21 PM
#1

De har förändrat mitt liv, min bästa vän är HP…

cool519
2/17/12, 6:38 PM
#2

Jag älskar Harry Potter! Jag har sett ettan, tvåan, trean och fyran.

De är super tycker jag!

P.s Vill ha många vänner!

Wand
2/17/12, 8:12 PM
#3

Harry Potter har förändrat mig som person. Första gången jag lyssnade på De vises sten på ljudbok som 11-åring så kände jag någon sorts brus i hela kroppen, ett brus av lycka, välbehag och frihet. 

Idag, 7 böcker och 8 filmer klokare, kan jag inte tänka mig hur jag kunde leva i 11 år utan dem. Harry Potter är inte bara en del av mitt liv, utan en del av vem jag är.

J.K Rowling har skänkt mig så mycket kunskap, lycka och fantasi att jag aldrig kan tacka henne nog.

Jag älskar Harry Potter.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

jolinak
2/17/12, 9:28 PM
#4

Harry Potter föränrade också mitt liv! jag ändrade mina vanor, vad jag tycker om att göra och vad jag gillar att äta! Jag är helt beroende av Hp och måste alltid ha något med att göra (lyssna på soudtrack, lyssna på ljudbok, titta på film,läsa bok eller bara prata om det)!Skrattande

[NoOrdinaryGirl5]
2/18/12, 9:22 AM
#5

Harry Potter är de första böckerna jag någonsin läst själv. Skulle vilja tro att de gjorde mig till en bättre person, har lärt mig galet mkt från de böckerna.

Denna kommentar har tagits bort.
Annons:
Upp till toppen
Annons: