Annons:
Etikettallmänt
Läst 1521 ggr
[Ebfotograf]
1/30/12, 7:29 PM

myHogwarts

myHogwarts tror vissa kommer att bli som Pottermore vissa andra inte utan att den kommer att bli  helt annorlunda.
Beta registrationen är öppen till den 12 February, läs mer på deras sida.

http://www.myhogwarts.co.uk/beta

Jag kom själv in idag, nu väntar jag till March :) Den kommer att öppna för allmänheten i Juni senare iår. Jag tycker dock att det låter exakt som Pottermore!

Annons:
vaanjja
1/30/12, 9:36 PM
#1

coolt, ser inte så dumt ut! men vilken tid är 4PM  australisk tid? xD

MissInAction
1/30/12, 9:45 PM
#2

Såhär står det. "Writers, graphic designers, programmers, educators, illustrators, organizations, fansites, musicians, organizers and others have all come together to volunteer -- to combine their skills in order to create the perfect experience."
Men vilka ligger egentligen bakom sidan? Obestämd


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Ebfotograf]
1/31/12, 9:18 PM
#3

Jag vet inte vilka som är bakom sidan, kommer väl fram senare.

jolinak
2/1/12, 2:36 PM
[Ebfotograf]
2/1/12, 4:00 PM
#5

#4

Beta tävlingen är öppen en viss tid och det finns bara 588 registreringar per dag och man svarar på olika frågor. Det är bara en registration per IP ADRESS.

jolinak
2/1/12, 6:32 PM
#6

är det där när man skriver sin mailadress?

Annons:
[Ebfotograf]
2/1/12, 9:12 PM
#7

#6

Om du går in på http://www.myhogwarts.co.uk/beta och kollar när tävlingen öppnar nästa gång så går du igenom tävlingen och i slutet står det att man har lyckats och skriver i sin mail. Om det är det du menar.

jolinak
2/1/12, 9:15 PM
#8

Nej jag menar när man trycker på"home" sså finns det ett ställe man kan skriva sin address på. är det där man kan vinna?

jolinak
2/1/12, 9:17 PM
#9

Jaha! jag tror jag förstod nu! ska man trycka på den där offline knappen när det står online?

[Ebfotograf]
2/1/12, 9:37 PM
#10

Ja det är exakt det man ska göra, när knappen är grön och Online.

jolinak
2/1/12, 9:40 PM
sisela
2/4/12, 6:48 PM
#12

haha, jag kom inte ens förbi första frågan. Password? provade några olika men sen var alla dagens platser tagna innan jag hann få rätt på nåt.

vaanjja
2/4/12, 8:09 PM
#13

asså jag stör mig på att jag aldrig fattar när det är "online" ! kollar på sån här "tidszon"-sida, men det funkar ju inte :(

Annons:
sisela
2/4/12, 9:09 PM
#14

Jag har provat att kolle det också. Tror att man måste vara på precis när det "öppnar" eftersom platserna blir fyllda innan tiden är ute. Idag hade jag bara tur att det var¨öppet när jag kollade. Det hjälpte dock inte så mycket.

De bad om ett password men alltså… det vet jag ju inte vad det är.

[Ebfotograf]
2/4/12, 9:55 PM
#15

Jag hade tur när jag kom in för då var alla frågor likadana och det var många andra som gjorde det samtidigt, nu är det olika frågor och det är lite störande för er som inte gjort det och att det bara är 2 dagar kvar!

sisela
2/6/12, 1:13 AM
#16

Whoop whoop! Jag kom just in!Skrattande

Jag hade förberett mig och googlat alla de svar folk fått så jag hade en god idé om hur det funkade. Tog testet fem gånger tror jag. Man har samma frågor varje gång så man kan komma vidare för varje gång.

jolinak
2/6/12, 8:56 AM
sisela
2/6/12, 12:43 PM
#18

#17 åh vad synd.

Upp till toppen
Annons: