Annons:
Etikettfanart
Läst 2260 ggr
kramarange94
1/26/12, 10:20 PM

This is war

Tänkte bara dela med mig av en sjukt bra gjord video om hela Harry Potter historien, och framförallt sista delen. får rysningar över hela kroppen och tårarna är nästan framme :')

låt: this is war - 30 seconds to mars

OBS! SPOLIER!

^jag är oftast inte så arg som jag låter utan ta allt med en nypa salt :)

och kommentera helst inte min stavning/sätt att skriva på, har problem med det, så jag kaninte hjälpa det:(

Annons:
[Ebfotograf]
1/27/12, 2:52 PM
#1

Den är så, ursäkta språket, jävla bra!! :)
och tårarna var framme..

vaanjja
1/27/12, 5:39 PM
#2

gaaah! såå bra! rysningar över hela kroppen! låten satt ju pefekt med videon, så bra klippt och bra utvalda scener! Sorglig dock, men det var ju en del av det som gjorde den så bra! :'))

[Jounapä]
1/27/12, 6:06 PM
#3

Jag ryser! <3

MissInAction
1/27/12, 6:38 PM
#4

Fin video! Glad
Musiken var iofs inte så mycket i min smak. Och det högg till i mitt hjärta när jag såg bilden på Severus och så ordet "liar" Rynkar på näsan


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Vargöga]
1/27/12, 7:20 PM
#5

Har inte sett dom sista två delarna men det gjorde inte så mycket för det var nog inte så mycket spoiler ändå. Har man läst böckerna så vet man ju hur det slutar.

Angående låten så älskar jag den så jag var tvungen att lägga upp den på min blogg. Tungan ute

kramarange94
1/28/12, 10:31 AM
#6

#4 eller hur ! fast sen när han kramar lily och det står honest blir man bara"aaaw" Gråter

^jag är oftast inte så arg som jag låter utan ta allt med en nypa salt :)

och kommentera helst inte min stavning/sätt att skriva på, har problem med det, så jag kaninte hjälpa det:(

Annons:
Wand
1/28/12, 11:42 AM
#7

Tycker den är helt okej, men inget spektakulärt. Och jag ogillar låten enormt. Foten i munnen

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

H3H1H3
2/6/12, 1:54 PM
#8

30 seconds to mars + Harry Potter kan inte bli bättre :'D

Yelly Bean
2/6/12, 3:18 PM
#9

Mwäähä, jag ryser överallt <3

Upp till toppen
Annons: