Annons:
Etikettnågot-du-undrar
Läst 2403 ggr
MissInAction
1/7/12, 9:29 PM

Går det här?

Nu snubblade jag över en bild och blev lite ställd. Ni får titta på bilden, helt enkelt, istället för att jag ställer frågan Tungan ute

http://assets.diylol.com/hfs/16e/fa4/124/resized/philosoraptor-meme-generator-if-fawkes-s-tears-are-an-antidote-for-basilisk-venom-then-could-someone-heal-voldemort-s-horcruxes-with-the-tears-303834.jpg


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Geru
1/7/12, 9:29 PM
#1

Mjae, tårarna kan ju inte återuppliva dom döda, och om du har sönder horkruxerna så "dör" den:P

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

MissInAction
1/7/12, 9:31 PM
#2

Vad snabb du var Skrattande

Mm… men jag tänkte mig att horkruxer kanske är annorlunda än vanliga människor och vanliga saker. Men det kanske är så enkelt som du säger Flört


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Geru
1/7/12, 9:32 PM
#3

Tror han hade överlevt om det var så att han lyckades använda tårarna medans boken "dog":p

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

MissInAction
1/7/12, 9:56 PM
#4

Ja det hade kanske funkat! Huua! Obestämd


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Sniff]
1/8/12, 11:07 PM
#5

Oh, blev lite rädd där… Haha "ÅHNEJ det kanske funkar, han kanske kommer tillbaka och tar över världen" Förvånad Skäms

 Nej men jag tror också att det kanske hade fungerat att laga dagboken tex precis när den gick sönder. Sen var ju boken inte mer än en bok, och att laga den så att hans själ kommer tillbaka till den skulle vara som att spola tillbaka tiden…
 Varför gör inte Voldemort det förresten? Det kunde ju ha räddat honom. Liksom bara gå tillbaka och fixa alltFörvånad

Geru
1/9/12, 1:50 AM
#6

#5 Tror inte fenixar direkt fäller tårar för honom..;)

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Annons:
MissInAction
1/9/12, 7:39 AM
#7

#6 Får verkligen hoppas det! Åh Fawkes


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Upp till toppen
Annons: