06. Pottermore

pottermore /beta

2012-01-05 00:12 #0 av: jolinak

När jag skulle försöka bli medlem i pottermore stod det att det bara var tillkomligt för de sa har beta... jag googlade det men hittade inget. Vad är det och hur får man det? för jag vill gärna bli medlem i pottermore. 

Obs! jag är bara tretton ifall det låter konstigt att jag inte vet vad beta är...

Anmäl
2012-01-05 14:58 #1 av: jolinak

putt

Anmäl
2012-01-05 15:57 #2 av: [Ebfotograf]

Det var i somras som man kunde bli med i testgruppen och om man inte hann fånga fjädern så fick man inte vara med i BETA-gruppen dock har alla inte kommit in ännu. Det är bara att vänta tills det öppnas för allmänheten.

Häls.
Elinore Björkbacke - www.ebfotografi.com, www.neoverona.se
Medarbetare på Australian Shepherd

Anmäl
2012-01-05 18:58 #3 av: jolinak

tack! Vet nu när det öppnas för allmänheten?

Anmäl
2012-01-05 19:21 #4 av: RuiXue

Det skulle ha öppnats för allmänheten i Oktober tydligen. Jag har ett BETA konto och har gjort det man kan göra på sajten för stunden. Rätt så trist när man är klar och övriga funktioner inte är igång änObestämd Sitter liksom bara och väntar på nya äventyrTungan ute

Jennie

Anmäl
2012-01-05 19:27 #5 av: LaSadie

Kanske ska peta upp Pottermore tråden -->  Pottermore 2

Anmäl
2012-01-05 22:33 #6 av: MissInAction

Jo det är bra att titta igenom den andra Pottermore-tråden. Som sagt, just nu så är det flera hundra tusen, minst, som väntar på att få komma in. De hade nog planerat dåligt för deras servrar verkar inte fungera så att sidan går ner titt som tätt och det blir en massa buggar. Så det är det som de håller på att fixa och därför det dröjer Rynkar på näsan Men ha tålamod! Glad

Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.