Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 2142 ggr
MissInAction
2011-12-03 11:44

HP-relaterat i icke HP-miljö

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag trodde inte mina ögon när jag såg detta i VILA's skyltfönster igår! Förvånad För den som inte vet så är VILA en klädkedja. 
Och ja, den ÄR silverfärgad, även om mobilkameran gör att den ser grå ut. Mitt hjärta stannade när jag såg den och sedan rös jag! <3

Har ni sett Harry Potter-relaterade saker i icke-pottriga miljöer? Om ni förstår vad jag menar Glad Vore kul att läsa. Gärna bilder också, men jag förstår att det inte alltid finns möjlighet att ta en bild.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Lojs
2011-12-03 11:47
#1

Inget som går att fånga på bild, men vi som håller på med geocaching kallar alla er icke-geocachare för mugglare. Typ som i "Här gick inte att leta ordentligt, för mycket mugglare." eller "Burken är borta, förmodligen mugglad."

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

MissInAction
2011-12-03 12:32
#2

#1
Kul! Skrattande Men i övrigt så är verksamheten inte HP-relaterad eller? Jag hade aldrig hört ordet geocaching förut så jag var tvungen att googla.


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Lojs
2011-12-03 12:34
#3

#2 Nope, inte relaterat alls. =)

Det roliga är ju när man är två och muttrar om hur jobbigt det är med mycket mugglare, och andra hör vad man säger. ;)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

mieevnice
2011-12-04 09:27
#4

Jag har också bara stött på "Pottriga saker" i samband med geocaching. (Att man kallar vanliga mugglare)

Upp till toppen
Annons: