Annons:
Etikettkaraktärerna
Läst 3911 ggr
Mikaela120
11/5/11, 2:17 PM

Vilken karaktär passar du som?

Ja, vem passar du som enligt dig?

Jag passar som: Harry, Hermoine, Hagrid, Dumbledor, och McGonagall

MVH/Mikaela

Annons:
[Ebfotograf]
11/5/11, 2:49 PM
#1

Draco, Harry, Ron, Ginny, Sirius, Lily, Snape och lite Hermione, Fred & George ;)

MissInAction
11/6/11, 1:25 PM
#2

Jag är nog främst lite av en blandning mellan McGonagall, Hermione och Hagrid Glad och sen är jag nog lite som Ron också!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

KastKatt
11/6/11, 6:14 PM
#3

Som filmvarianten på Seamus.

Jag gillar att tända eld på saker.

Greetings.

Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

LaSadie
11/6/11, 7:38 PM
#4

Ron och lite Luna

mieevnice
11/7/11, 3:30 PM
#5

Jag är en klockren Luna!

Yelly Bean
1/1/12, 1:18 PM
#6

Jag är en blandning mellan Luna, Ron och Ginny :)

Annons:
[Sniff]
1/1/12, 4:39 PM
#7

Ingen aning… Skäms

ThreeStars
1/2/12, 7:15 PM
#8

Dumbledore, Hagrid, Luna, Ron och såklart McGonagall xD

Linneaundulat
1/2/12, 8:04 PM
#9

Ron Harry och Parvati kanske :D

BlommaMin vardagsblogg: http://minasmadjur.devote.se/Blomma

                              Mvh Linnea

Jennix
1/2/12, 11:29 PM
#10

Jag är nog en blandning av Luna, Tonks och lite Hermione. Flört

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

nadilda
1/3/12, 2:38 PM
#11

Jag passar nog rätt bra som Hermione eller mrs Weasly ;)

[Jounapä]
1/25/12, 1:58 PM
#12

Jag är nog lite som Luna, Hermione och Ron. (Om jag gick på Hogwarts skulle jag plugga som Hermione, är ingen höjdare i mugglarskolan ^^)

Yelly Bean
1/25/12, 3:04 PM
#13

#12 No shit att du skulle eller? xD HAHA (Vi är vänner IRL, så ni behöver inte tro att jag mobbas här, ^^)

Annons:
[Jounapä]
1/25/12, 3:12 PM
#14

Döh, passa dej!

Squidon
1/6/13, 5:27 PM
#15

Jag är 55 % Luna och 45 % Hermione ungefär

[Hamster 4 ever]
1/7/13, 10:30 AM
#16

hemione och luna. lite besserwisser och plugghäst men är sammtidigt lite skum och folk skickar lite sneda blickar :(

[NinaCrown]
1/7/13, 11:39 AM
#17

Jag skulle nog säga att jag är en kombo mellan Hermione, Hagrid, McGonagall, Luna samt Draco Glad

Har jag minsta lilla intresse om något, så läser jag på om allt inom det ämnet vare sig det är relevant eller inte.

Jag blir även deprimerad när jag är utan mina djur vilket får in Hagrid i bilden. Jag tycker även, precis som han, att man ska vara trevlig men att det finns tydliga gränser för vad man ska ta.

McGonagall och jag är lika i det att båda är väldigt konkreta. Tycker jag något så talar jag om det så länge jag kan hålla en acceptabel ton.

Luna kommer in i det att jag är som jag är, och andra är som de är och att det är ok så länge man inte får andra att må dåligt.

Draco finns det lite av med osså då alla har sina problem, precis som han, men att det finns en chans att bättre sig. Jag har även min lite själviska sida, som kan ta lite för stor plats ibland ^^''

När jag tänker efter har jag nog en hint av Dumbledore/Voldemort med, då jag är så otroligt analytisk. Jag ska tänka igenom och planera allt, jämt. Även om det jag planerar aldrig kommer ske, så ska jag vara förberedd och ha allt genomtänkt.

Yelly Bean
1/7/13, 4:09 PM
#18

#17 Huh, läskigt ju! Jag är precis så som du beskrev Dumbledore/Voldemort.

[NinaCrown]
1/7/13, 4:35 PM
#19

#18 Ja, var inte riktigt berädd när det poppade upp i huvudet själv Tungan ute Och nu har jag suttit och överanalyserat det här lite för mycket tror jag för jag kan se en liten del av mig själv i nästan alla karaktärerna! Har lyckats få in lite Snape (misstänksam), Bellatrix (fixerad), Sirius (tankespridd), Nevill (glömsk) osv osv. Om jag inte slutar snart så kommer jag kunna skriva en hel bok inom ämnet XD

Yelly Bean
1/7/13, 5:27 PM
#20

#19 Haha, eller hur! Det är det jag älskar med Rowling (bland annat ^^) att hon har skapat karaktärer som alla kan känna igen sig i. Det är skickligt! Skrattande

Annons:
CupcakeGod
1/10/13, 1:27 AM
#21

Draco o Snape äntligt mina vänner.

Upp till toppen
Annons: