Annons:
Etikettallmänt
Läst 2269 ggr
zandrina
2011-08-15 00:44

Wizard Rock

Hej! Lyssnar någon av er på Wizard Rock? Jag älskar Wrock och att bara kunna förkovra mig i min nördighet!!

Tror att Ministry of Maqic, Harry and the Potters och The Parselmouths är mina favoriter!

Och alla ni som gillar Snape - The Moaning Myrtles/Lauren Fairweather har precis släppt sitt album "The Prince's Tale" - det är ett hel album dedikerat till ett av de bästa kapitlen i världshistorien! =)

Annons:
MissInAction
2011-08-15 19:59
#1

ÅH MIN ROWLING! Förvånad
Och ursäkta versalerna..
Jag erkänner att jag inte lyssnat så mycket på Wrock utan bara lite då och då, mest sånt som ingår i videos! Gillar mycket av det jag hört, och när du berättar om Snape-relaterad musik så kan jag inte bli annat än nyfiken! Måste leta upp det Kyss


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

MissInAction
2011-08-15 20:00
#2

Hittade på Spotify! *lycklig*


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

zandrina
2011-08-15 20:03
#3

Haha! Älskar dina caps och blir bara glad av att kunna göra andra lyckliga! ;)

Ska försöka lägga en länk till Ministry of Magic's nya låtar i detta inlägget ;)

MissInAction
2011-08-15 20:19
#4

Ohh, House Song sjöng vår HP-förening på Elevhemsfesten som vi hade i våras Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

zandrina
2011-08-16 00:09
#5

…. Finns det seriöst sådana saker i Svergie?! Trodde bara att man kunde få ihop träffar och sånt i England/USA!!

Är sååå ledsen att jag inte kunde åka till LeakyCon iår! =/

(Jag har inte så mycket förtroende för mitt hemland)

MissInAction
2011-08-16 22:44
#6

Men jaa klart att det finns! Skrattande Det finns säkert flera. Det finns ju PortKey (HP-konvent) som är varje sommar, så då tänker jag att det borde finnas föreningar eller liknande på flera orter i Sverige!

Vi finns i Uppsala Glad Har en del medlemmar som bor ut mot kusten och mot Stockholm också. Det är ju en fördel om man har möjlighet att komma på mötena!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
zandrina
2011-08-16 22:50
#7

Jaha, jag bor i Skåne så det blir lite svårt att joina er ;)

MissInAction
2011-08-16 23:01
#8

Kolla på Magivärlden eller nåt, om det inte finns fler där som träffas eller kan tänka sig att starta upp något! Glad

Eller så kan vi ha trådar här där vi berättar om föreningar och liknande, eller efterlyser andra HP-intresserade som vill starta upp något. 

Sorry att det blev lite OT här Skäms


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

zandrina
2011-08-16 23:04
#9

Jag ska definitivt leta! Trodde såna nördigheter inte fanns här! Tji fick jag! =)

[LucyInTheSky]
2011-08-18 11:50
#10

Min syster har spelat in lite + spelat på en Harry Potter träff i Göteborg. Ska se om jag hittar hennes myspace =)

[LucyInTheSky]
2011-08-18 11:55
#11

http://www.myspace.com/rockthehalfbloodprincess

Tycker mycket om Moonchild-låten, men jag är ju lite partisk också då hon är min syster ;)

zandrina
2011-08-18 13:07
#12

Sååååå duktig hon är! Jag gillar hennes röst, den är lite annorlunda! Och härligt med Wrock som inte är auto-tunat! ;)

[LucyInTheSky]
2011-08-18 13:19
#13

Det är inspelat med hennes dators mikrofon så ljudet är ju inte hundra procent =) Hon har bara suttit framför datorn med gitarren och sjungit

Annons:
zandrina
2011-08-18 15:10
#14

Det är ändå väldigt bra kvalite för att vara så enkelt inspelat! =)

Eurore
2011-08-21 23:05
#15

Voldemort can't stop the rock <3

Draco and The Malfoys!

Upp till toppen
Annons: