Annons:
Etikettallt-mellan-himmel-och-jord
Läst 2297 ggr
LaSadie
2011-06-29 18:44

OT:Sommar

Eftersom det är sommar med besked, här är det närmare 30 grader, så undrar jag vad ni ska göra i sommar eller har planerat att göra?

Själv ska jag bara slappa, söka jobb och se till att få min kandidatexamen i Folkhälsovetanskap. Ska även på en utställning med mina katter i mitten av juli, sen bara njuta av sommaren :)

Annons:
MissInAction
2011-06-30 22:42
#1

Åh kattutställning låter kul! Älskar katter Glad fast har tyvärr blivit allergisk.. 

Imorgon ska jag börja jobba! Det är en 7 månaders anställning som barnskötare (med utöver-arbetsuppgifter) på en förskola där jag har vikarierat tidigare. Ska bli kul!

Nästa planerade STORA händelse är ju Deathly Hallows-premiären den 13:e Juli! Skrattande Har biljetter till del 1 och del 2 på tisdagkvällen/natten. Längtar och bävar! 

Vigsel mellan två vänner i slutet på Juli.

230-årskalas också i slutet av Juli. Båd föräldrarna fyller jämnt, och syrran och hennes man också, så det blir brakfest! Tungan ute

Firande av Harry Potters födelsedag, med Uppsala Slug Club! Glad

Sen ska jag beställa make up-borstar från Lauren Luke! Ja, jag är make up-nörd också Flört

Hoppas på att jag ska hinna läsa ganska mycket också i sommar, får väl se hur det går med det!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

LaSadie
2011-07-01 00:42
#2

#1 Vad tråkigt, har nära släktingar som är allergiska. Själv skulle det vara svårt att leva utan katt :(

Barnskötare har jag jobbat som med, det är roligt att jobba med barn. Lycka till med det nya jobbet!

Nästan fullt upp med andra ord! Roligt

[Ebfotograf]
2011-07-01 13:57
#3

Få se här nu, hmm..

Alla dagar blir fyllda av hundar, hundar och ännu mer hundar!

Det började förra månaden alla underbar hundutställningar men denna helgen är speciell då jag är sponsor till en liten special och många privatfotograferingar och träningar och sen kommer min kompis från Malmö upp hit i en vecka då den bästa kvällen i hela mitt liv ska komma till verklighet!

13 Juli - Deathly Hallows, 00:01! :D sen blir det en till hel helg med hundutställning nämligen Tvååker :)

Ska även tävla agility med min egna hund, och hoppas att det går lite bättre denna gången :P Wish me luck!

Sista veckan av juli månad åker jag upp till Mariestad och ska hälsa på en kompis där det massor av hundprat och mys med hundarna :)

Hela sommaren för mig består av hundar och tävlingar. Men det jag har även tryckt in några hästtävlingar i allt detta ;) Vi får se hur allt arbete går! Ingen riktigt semester här inte ;) Men nästa år kanske, vem vet då kanske man åker till England om man har tur? :) Men mycket bad och ha det trevligt så är sommaren perfekt, men måste plugga också. Börjar 9:an i höst, det är väl det minsta man vill tänka på på sommaren.. haha

Ska fylla sommaren med härliga bad, underbar musik, hundar och underbara människor :)

Upp till toppen
Annons: