Annons:
Etikettallmänt
Läst 2256 ggr
[Sniff]
6/7/11, 10:19 AM

Bästa med HP?

Ja, som rubriken lyder; vad tycker du är det bästa med Harry Potterhistorien? Varför?

Annons:
chade
6/7/11, 3:00 PM
#1

Det bästa är att den passar och är spännande förl alla! Barn, ungdommar och vuxna. De sista böckerna kanske är lite väl brutala för barn, men dom växer väl dom så att säga, haha!

Den är så otroligt fantasifylld, men samtidigt endå trovädrig på ett sätt att det kan vara på riktigt, tycker jag i alla fall, haha. Det är också bra att det inte bara är om magivärlden, hon flätar in mugglarvärlden i det hela och får dom involverade.

Åh det finns så mycket att säga att allt bara bubblar runt och inte får fram det i text haha :D

Små stjärnor lyser också i mörkret.

[Sniff]
6/7/11, 4:18 PM
#2

#1 Håller med dig! Skrattande

candyme
6/7/11, 6:23 PM
#3

#1 håller med dig :)

/Emma

 

 

[Ebfotograf]
6/7/11, 6:43 PM
#4

#1 - Håller med dig helt och hållet! :)

LaSadie
6/7/11, 7:08 PM
#5

Instämmer, den passar för alla vilket är svårt. Språket i boken är så himla bra att det passar alla!

[Sniff]
6/7/11, 9:02 PM
#6

Harry Potterhistorian är perfekt, med andra ordFlört

Annons:
ladymiss
6/7/11, 9:05 PM
#7

jag vill resa till något Harry Potter ställe:] alltså nått ställe som ser ut som i filmerna ;P xD haha för jag älskar miljöerna..

www.strangegirlyouknow.blogspot.com

[Sniff]
6/7/11, 9:12 PM
#8

#7 Haha det vore underbart Amanda… Åh gå omkring i mantelOskyldig Och kunna trolla! Vet du hur kul det hade varit? Skrattande

ladymiss
6/7/11, 9:25 PM
#9

#8 ja :D å speciellt att trolla! Har önskat att man kan trolla och ha det som i Harry Potter filmerna sedan jag var typ 4 år xD kommer aldrig sluta med det ;P xD haha… å flyga på kvastar xD

www.strangegirlyouknow.blogspot.com

[Sniff]
6/7/11, 9:27 PM
#10

#9 Åh jag har velat flyga och trolla jättelänge, det vore helt fantastiskt! Oskyldig Skrattande

MissInAction
6/18/11, 8:40 PM
#11

Håller md #1 Skrattande

Böckerna är så fruktansvärt fängslande!


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Ribessa
8/25/11, 4:27 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

#7, jag föreslår att du åker till Californien och åker Pacific Coast Highway isåfall. Jag har aldrig gapat så mycket.. Hela vägen.. Allt påminde min om Harry Potter.. Såg t.o.m ett litet hus som såg ut som Hagrids, mitt i allt ihop.. Sjukt!

och häääär har ni det! Erkänn lite hagrid över det, hehe? ;) Jag tänkte på det man fick se i 1an och 2an..

[Sniff]
8/25/11, 4:34 PM
#13

#12 Oj, det ser precis ut som Hagrids stuga! Förvånad Skrattande

Annons:
Upp till toppen
Annons: