Annons:
Etikettallmänt
Läst 3658 ggr
[hehlenaaa]
5/25/11, 12:35 PM

Hur hade er boggart sett ut?

Ja- ni ser ju rubriken. Vilken form hade boggarten antagit för er?

Annons:
Peppe
5/25/11, 2:54 PM
#1

En spruta!

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

LaSadie
5/25/11, 4:59 PM
#2

Hundar… och vatten

chade
5/25/11, 5:13 PM
#3

Tro det eller ej, men en liten mask tror jag Obestämd

Små stjärnor lyser också i mörkret.

[Sniff]
5/25/11, 5:46 PM
#4

Hm… Nog någon som jag älskar död, eller ett mörker jag går vilse i. Det jag är mest rädd för är att vara ensam, vilse och att inte ha någon stans att fly. Att vara utan hopp, kanske man kan sammanfatta det som. Hur nu en boggart skulle lyckas fixa detTungan ute

[WX5]
5/25/11, 5:50 PM
#5

Spindel

[Ebfotograf]
5/25/11, 6:08 PM
#6

Orm och spindel

Annons:
Wand
5/26/11, 1:59 PM
#7

En spindel eller en katt!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Azmaria
5/27/11, 4:47 PM
#8

hög höjd med en liten yta att stå på. jag skulle få svindel och det är jag väldigt rädd för. Hui, hui.

Make Pasta not War, Vee~

Eklang
5/29/11, 4:49 PM
#9

Som ett mörker som kommer emot mig. Är otroligt mörkrädd!

Emma, medarbetare på Hästfoto.

Peppe
5/30/11, 4:59 PM
#10

#4 den kanske skulle bli till en dementor, som ju suger ut allt hopp och all glädje ur sin omgivning, samt släcker/döljer ljuskällor så det blir mörkt? ;)

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

[Sniff]
5/30/11, 5:05 PM
#11

#10 Det låter logiskt. Så okej, boggarten skulle bli en dementor för att skrämma mig. Obestämd

[Havsmussla]
5/30/11, 6:59 PM
#12

Jag skulle nog se mina föräldrars gravsten.

ChristineL
5/31/11, 10:14 AM
#13

Ja, en dementor var en bra idé, eller åska för det är min enda fobi.

Annons:
[Midsommarsol]
5/31/11, 1:51 PM
#14

Spindel eller möjligtvis Lucius Malfoy :P Han må va cool men han skrämmer skiten ur mig

niare
6/3/11, 6:56 PM
#15

det vore nog jordens undergång om den klarar det annars se nån jag älskar död

[Ebfotograf]
6/3/11, 7:46 PM
#16

Jag skulle nog se min hund död mer än en orm eller en spindel. Jag är rädd för att han ska dö

MiniAndMe
6/5/11, 11:41 AM
#17

Hmm… Blod. x)

EmoSasuke
6/9/11, 4:43 AM
#18

Skulle nog vara ett däggdjursskelett, antagligen en hästs eller älgs, eller en hunds (eller hunddjur), med gapande tomma ögonhålor stirrande mot mig eller med ögonen och några slamsor kvar men med mundelarna borta så att hela käkarna och tänderna syns tydligt och hålet för nosen och diverse kotor och revben. Brr… Eller en spindel. :P

~Master and Monster~

-Welcome to the nine circles of Hell. Which one do you belong to?-

Vill ni läsa min blogg? Vill mer än gärna ha hjälp, skriv då ett PM så får ni användarnamn och lösenord, och även adressen såklart, så ni kan läsa den. OBS! Det är oftast ingen rolig läsning…

MoaL
6/10/11, 10:42 AM
#19

Min största skräck är att jag ska glömma bort mina djur (hur jag nu någonsin skulle kunna göra det), och jag drömmer mardrömmar ibland om att finna dem instängda i pyttesmå, skitiga burar, blandade både kön och arter, utan vatten och mat.. Jag får alltid panik i de drömmarna förstås, men jag vet inte hur en boggart skulle kunna skrämma mig med det eftersom jag skulle veta att det var en boggart eller något liknande otyg. ^^

Annars tycker jag att döda människor är supervidrigt, och likaså tycker jag illa om fötter. Men jag tror nog att min boggart skulle vara en död människa som "vaknar till liv" igen.

Förresten tycker jag att ungar i skräckfilmer är hemska också! Och flickan i The Grudge. Tyst Tja, allt obehagligt i människoform skulle jag nog säga; döda människor, skräckfilmsungar, skräckfilmsmonstermänniskor som klättrar i taket och låter obehagligt, skräckfilmsmänniskor som rör sig sådär vidrigt och ryckigt, och så vidare, och så vidare. Jag hatar att se skräckfilmer, men inte sjutton kan jag låta bli. ^^ Så något sådant skulle min boggart bli.

Några djur är jag däremot inte rädd för. :)

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

MissInAction
6/18/11, 4:56 PM
#20

Spontant så säger jag spindel! Det har jag alltid tänkt också när jag funderat på detta. Men sen när jag har läst vad ni tycker så är jag även lite inne på läskiga människor, typ ungen i The Grudge, den filmen har jag inte lyckats se färdigt för jag blev så vansinnigt skrämd! Skrikandes


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

Annons:
Halvdansken
6/21/11, 1:06 PM
#21

Eld. Inte som en öppen spis, men ett hus som brinner eller liknande.

Hatar cancer och älskar vårlökar.

Waka
6/23/11, 10:22 AM
#22

jag vet inte, en dementor tror jag..
för min största rädsla är min egen rädsla..
låter konstigt..

eller om man säger det enkelt, att alla jag älskar är döda.
Eller en stor myra.

// Lydia.

Take it or leave it!

Ljaede @ bilddagboken
http://ljaede.tumblr.com/
http://bangbangbang.blogg.se

Atlas00
6/27/11, 12:46 PM
#23

Om jag stod öga mot öga med en boggart skulle den bli en dementor!!!

Dem är fett läskiga!!!!

[Jounapä]
2/7/12, 9:53 AM
#24

Spindel tror jag! Har spindelfobi, usch Skrikandes

Yelly Bean
2/7/12, 9:58 AM
#25

För mig hade det nog blivit mörkt utomhus (om den kan illustrera det ^^) och så hade den blivit en mörk skepnad med huva som bara kollar på mig, men man ser inte ansiktet. Typ den gör inget, men varje gång jag kollar bort och sen kollar igen så är den närmare..

Huh jag fick ont i magen nu.

[Jounapä]
2/7/12, 10:01 AM
#26

Yelly Bean; jag brukar stå utanför ditt hus på natta o göra så, visste du inte de??

Yelly Bean
2/7/12, 10:03 AM
#27

Oh snap(e)… :O Dålig stil.

Annons:
nadilda
2/7/12, 10:51 AM
#28

En myrstack tror jag eller en stor myra för har myrforbi,  jag gråter när jag skriver detta jag ser en massa myror framför mig !

jolinak
2/7/12, 12:46 PM
#29

min döda mammas kropp tillsammans med min döda lillesystrar och husdjur kanske…

godisgrisen
2/7/12, 1:15 PM
#30

Ett inkassobrev på en en stor saftig räkning som jag slarvat bort och glömt att betala… Hua… ryser. Är så rädd för ekonomiska papper och livräddför att bli skuldsatt.

Mikaela120
2/7/12, 3:32 PM
#31

Eld (Antagligen ett brinnande tomtebloss) eller hav/ vatten i stora mängder. Eller orm/ stor hårig spindel. Eller kansek rymden (undra om en boggart klarar det?)

kramarange94
2/7/12, 4:45 PM
#32

troligtvis något liknande det som Molly såg när dom städade högkvateret, annars spindel :s

^jag är oftast inte så arg som jag låter utan ta allt med en nypa salt :)

och kommentera helst inte min stavning/sätt att skriva på, har problem med det, så jag kaninte hjälpa det:(

Upp till toppen
Annons: