Annons:
Etikettfilmerna
Läst 2085 ggr
LaSadie
4/21/11, 10:22 PM

Vad längtar du efter i del två?

Ja som rubriken lyder. Vad längtar du efter i del två?

Annons:
LaSadie
4/21/11, 10:23 PM
#1

Det är lite tudelat som alltid när en film serie tar slut… men man kan liksom inte sluta bara för att Skrattande Samma sak med Twilight, snart är även den sagan slut, men har två år på sig att våndas istället. Tycker det är bättre med HP, slipper vänta till 2012 innan man får se sista filmen.

chade
4/22/11, 11:14 PM
#2

Det lär väl bli lite spoiler för dom som inte har läst böckerna då jag ska skriva om vad jag mest längtar till att få se i filmen!

Jag längtar efter att få se bellatrix lestrange som ska låtsas vara hermione när dom ska råna gringotts, som då sägs ska vara omöjligt, längtar verkligen att få se den delen med draken och allt sånt!

Sen kriget på hogwarts såklart, slutklämmen på allt, när verkligen hela slottet, saker, statyer, bord, allt slår tillbaka mot voldemort och dödsätarna! och även när harry är död och pratar med dumbledore, i det så kallade ''ditt lilla roliga''. Synd bara att dumbledore inte är lika lugn, prydlig och skojfrisk i filmerna som i böckerna. så tror inte det kommer bli samma sköna stämning i filmen som när man läser om det :( Hoppas jag har fel!

Små stjärnor lyser också i mörkret.

alva-m-t
4/23/11, 10:21 AM
#3

2# Det är väl Hermione som blir Belatrixe Lestrange? Haha, jag tror du blandade ihop detGlad

Att älska är inte förståeligt, det är oförbättrigt.

chade
4/23/11, 11:42 AM
#4

#3 haha ja självklart är det så! men jag tänkte mer på att det är skådespelaren som spelar bella måste ju vara som hermione undertiden hermione ska vara bella. äsch det är svårt att förklara haha :D när hermione är bella så måste ju endå bella ha vissa drag av hermione så att man förstår att hon är ''där inne någonstans'' i henne :)

Men gud, nu ska jag vara tyst, jag förvirrar ju mig själv till och med :P

Små stjärnor lyser också i mörkret.

[Ebfotograf]
4/25/11, 5:18 PM
#5

Kriget på Hogwarts såklart ;) Men även Gringotts, jag längtar efter hela filmen! Haha :)

[hehlenaaa]
5/22/11, 8:30 PM
#6

Jag längtar nog mest efter The Prince's Tale- eftersom att jag på något sätt alltid har haft en förkärlek för de sorgligare delarna, de delar där man förstår att "åh, det var ju så". Men även epilogen- äh, det ska bli spännande att se hela filmen!

Annons:
[Ebfotograf]
5/23/11, 12:44 PM
#7

#6 - The Prince's Tale hoppas den är lika bra som i boken, man ser ju lite av den i trailern. Men det var tråkigt att epilogen bara är 2 minuter :/ Men snart är det dags!

[hehlenaaa]
5/23/11, 1:34 PM
#8

#7- Vad tråkigt att epilogen är så kort- det hade jag totalt missat! :( Jag är lite rädd över att jag kommer att bli besviken!

MissInAction
6/15/11, 9:05 PM
#9

Jag längtar också efter att få se The Prince's Tale… jag hoppas innerligt att de inte har förstört den delen!!!

Framför allt så hoppas jag att det framgår vem som har gjort vad… vad som har skett. Att sanningen kommer fram, helt enkelt. Det räcker liksom inte att jag, vet det, alla karaktärerna måste också veta det Skrattande


Maria, sajtvärd på Ryssland , medarbetare på Law of Attraction och Film
Kluring om Ryssland

[Ebfotograf]
6/15/11, 9:21 PM
#10

#9 - Det lilla dem visar av The Prince's Tale i traliern verkar bra!

Upp till toppen
Annons: