Annons:
Etikettallmänt
Läst 3224 ggr
[hehlenaaa]
4/3/11, 11:24 PM

Bästa Harry potterminne?

Vilket är erat bästa Harry Potterminne? :)

Annons:
chade
4/4/11, 1:50 PM
#1

Dom bästa HP minnena jag har är väl när jag började läsa böckerna och läste 1-5 böckerna på ungefär en vecka, jag sträckläste dom som en tok hos min moster. Grymt spännande, haha!

Sen andra bra minnet är när jag fick alla böckerna som kommit ut i julklapp, jag blev överlycklig! Betydde ju att jag kunde läsa alla igen.. och igen, och igen.. igen.. igen… : )

Sen tredje minnet är väl när jag läste slutet på sista boken och grät värre än någonsin.. Det betydde ju slutet på Harry Potter, det kommer ju inget mer efter den förutom filmen haha :P

Hoppas det var såhär du menade med ''minnen'' ^^

Små stjärnor lyser också i mörkret.

[hehlenaaa]
4/4/11, 2:11 PM
#2

Ja, det var så jag menade :)

Mitt bästa HP minne är att jag förra vintern läste alla böcker i sträck (hade inte läst alla tidigare) och sedan såå gärna ville ha deathly hallows, men var hos mormor och morfar så jag kunde inte köpa den just nu :/ Så gick jag upp på vinden och letade några tidningar för att läsa istället och då hittade jag deathly hallows-boken bland en massa dammiga tidningar från 80-talet, hah! Jag har inte än förstått hur det kom sig att dom hade den boken där uppe. Jag lovar, mormor och morfar är nog de sista människorna som skulle läsa Harry Potter, haha :)

LaSadie
4/4/11, 4:13 PM
#3

Mitt minne är att jag efter att varit anti Potter såg första filmen och uppskattade den enormt mycket! Sen dess har det inte varit så mycket anti Skrattande

[Ebfotograf]
4/6/11, 3:24 PM
#4

Jag har ett från förra julen, jag öppnade ett paket och där låg HP6! Det var den bästa julklappen för då slapp jag ju kolla på den på datorn :)

Jag har inget jätte favoritminne ännu utan det kommer i Maj, då jag ska köpa saker från filmerna, första ut bli Deahtly Hallows smycken! :D

[hehlenaaa]
4/6/11, 9:16 PM
#5

åh ja, jag längtar verkligen till det blir dags att shoppa Deathly Hallows saker! :)

Glimfeather
4/7/11, 1:33 AM
#6

Bästa minne … Jag minns mest en massa jäkla väntan!! JÖSSES vad jag längtade efter den femte boken. Rowling fick börja om på den har jag för mig, så den tog ju eeeevigheter på sig! Flyttade datum och grejer …

Det bästa minnet är kanske när jag satt i en av skolans bussar, på väg ut till en av våra körlärare, och det riktiga realeasedatumet för ootp släpptes på radion. Det var lycka det :D

Men å andra sidan är jag nog glad att jag var med "från början" och fick följa hela processen med spekulationer,förväntan och längtan efter böckerna :)

Annons:
[Ebfotograf]
4/7/11, 2:34 PM
#7

#5 - Om du ska köpa så köp från Warner Bros Online Shop ;) Det är rea nu! :D

[hehlenaaa]
4/7/11, 4:29 PM
#8

#6- ja, jag hade också velat vara med från allra början.. Vilken spänning! :)

#7- åhå, ska kika direkt! Tack för tipset :)

pebb
4/7/11, 8:46 PM
#9

#7 Vet du hur mycket det blir i frakt om man beställer därifrån?

Upp till toppen
Annons: